کد خبر : 1975305 | 04 آبان 1402 ساعت 08:13 | 16.4K بازدید | 24 دیدگاه

روز شیرین سیاوش برابر پرسپولیس در قامت سرمربی

پیروزی متفاوت در دربی برای کاپیتان سابق استقلال

سیاوش اکبرپور نخستین دربی این فصل لیگ امیدها را با موفقیت به پایان رساند.

پیروزی متفاوت در دربی برای کاپیتان سابق استقلال

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف رقیب دیرینه، استقلال نتوانسته بود در نیم فصل نخست لیگ امیدهای تهران نتایج چندان خوبی را کسب کند. آنها با صدر جدول فاصله داشتند و باید در دیدار پایانی خود در دور رفت رقابت‌ها، به مصاف پرسپولیس می‌رفتند.

سیاوش اکبرپور که پیش از این هدایت تیم‌های رده پایه استقلال را برعهده داشت، تابستان امسال و پس از جدایی آرش برهانی، هدایت تیم امیدهای این باشگاه را برعهده گرفت.

1945075

بازیکن سابق استقلال پس از نشستن روی نیمکت تیم جوانان، حالا باید در یک پله بالاتر، وظیفه سخت هدایت تیمی را برعهده می‌گرفت که فصل قبل توانست عنوان قهرمانی امیدهای تهران را کسب کند.

تقابل برابر پرسپولیس به هفته پایانی نیم فصل موکول شده بود و استقلال که از رقیب صدرنشینش 8 امتیاز عقب بود، براش کاهش این فاصله به میدان رفت و در نهایت نیز با تک گل حسام اسکندری برنده از زمین خارج شد.

1945076

سیاوش اکبرپور که پیش از این نیز در دربی‌های متعددی به میدان رفته بود، روز گذشته و در کسوت سرمربی تیم امیدها، موفق شد پرسپولیس را شکست دهد تا ضمن گرفتن عنوان قهرمانی نیم فصل از رقیب و اهدای آن به سایپا، فاصله‌اش را با صدر کاهش داده و امیدوار به جبران امتیازات از دست رفته در نیم فصل دوم باشد.

دیدگاه‌ها