کد خبر : 1978827 | 19 آبان 1402 ساعت 12:19 | 39.7K بازدید | 23 دیدگاه

قانون مهم والیبال ایتالیا به خاطر ولاسکو تغییر کرد!

خولیو ولاسکو بعد از قبول هدایت تیم ملی زنان ایتالیا قوانین والیبال این کشور را زیر و رو کرد.

قانون مهم والیبال ایتالیا به خاطر ولاسکو تغییر کرد!

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر بود که خولیو ولاسکو که در حال حاضر سرمربی تیم اویبا ایتالیا است به عنوان سرمربی زنان ایتالیا نیز انتخاب شد تا دوباره به والیبال ملی باز گردد. اما قانون عدم حضور سرمربی‌های حاضر در لیگ ایتالیا در تیم‌های ملی در بخش زنان نیز فعال است.

اما گویا فدراسیون ایتالیا در بخش زنان با تصویب قاطع تیم‌ها این قانون را از بین برد تا خولیو ولاسکو بدون مشکل در تیم زنان ایتالیا و باشگاهی اویبا به کارش بپردازد. این جلسه با تایید اکثر باشگاه‌های سری A1 و A2 زنان به پایان رسید که مقررات جدید را تایید کردند، علیرغم این توافق در لیگ A والیبال زنان، تصمیم اکنون بر عهده فدراسیون والیبال ایتالیا (Fipav) است، که انتظار می‌رود به زودی با تیم اویبا برای رسیدن به توافق متقابل مذاکره کند.

جوزپه پیرولا، رئیس اویبا از این رای ابراز خرسندی کرد و آن را گامی اساسی در جهت متقاعد کردن فدراسیون برای بررسی موضوعی حیاتی برای تیمش دانست.

البته مائورو فابریس رئیس فدراسیون والیبال ایتالیا همچنین انتصاب اخیر ولاسکو به عنوان سرمربی تیم ملی را به رسمیت شناخت و موضع مجمع لیگ را در مورد حفظ سیاست‌های فعلی که اجازه نقش دوگانه برای مربیان را می‌دهد تأیید کرد تا خولیو ولاسکو اینگونه قوانین ایتالیا را متحول کند. اگر این اتفاق برای بخش مردان نیز بیفتند کار فدراسیون والیبال ایران برای مذاکره با مربیان ایتالیایی راحت خواهد شد.

دیدگاه‌ها