کد خبر : 1988774 | 01 دی 1402 ساعت 19:28 | 14.4K بازدید | 27 دیدگاه

ماجدی: انشاالله دوستان برمی‌گردانند

ماجرای پلی‌استیشن گمشده در هیئت فوتبال تهران!

رئیس هیئت فوتبال استان تهران نسبت به گم شدن برخی اقلام این هیئت در تغییرات انجام شده توضیح داد.

ماجرای پلی‌استیشن گمشده در هیئت فوتبال تهران!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از موضوعاتی که بعد از جدایی حبیب الله شیرازی از هیئت فوتبال تهران در رسانه‌ها مطرح شد، به ماجرای گم شدن برخی اقلام از جمله پلی استیشن برمی‌گشت.

میرشاد ماجدی رئیس هیئت فوتبال تهران که امروز میهمان شب‌های فوتبالی بود، در این خصوص گفت: من وقتی وارد هیئت فوتبال شدم، لیستی را دادند که این اقلام در هیئت نیست. من آدمی هستم که به قسمت پر لیوان نگاه می‌کنم. خیلی از استان‌های ما یک ساختمان مجزا برای هیئت فوتبال خود ندارند. خدا پدر این آقا (شیرازی) را بیامرزد که یک ساختمانی را خریده‌اند و یک ارزش افزوده‌ای دارد که می‌توانیم تبدیلش کنیم یا ساخت و ساز کنیم.

ویدئو: 320125

او درباره اینکه هیئت فوتبال استان چه نیازی به پلی‌استیشن دارد، بیان کرد: این مسائلی که وجود دارد، را دوستان باید درباره‌اش صحبت کنند. پلی‌استیشن هم در لیست بود و الان وجود ندارد.

رئیس هیئت فوتبال تهران ادامه داد: در حال پیگیری هستیم ولی این کار را نامحسوس انجام می‌دهیم چون باید شان و شخصیت افراد حفظ شود. خود آقایان می‌دانند که اگر چیزی برای هیئت فوتبال باشد، باید برگردد.

ماجدی در پایان افزود: یکسری از کالاها برچسب اموال نداشته، عزیزی را به عنوان امین اموال معرفی کردیم تا تمام ساختمان و وسایلش را برچسب بزند تا در آینده اتفاقاتی از این دست رخ ندهد.

دیدگاه‌ها