کد خبر : 1995060 | 26 دی 1402 ساعت 21:12 | 61.1K بازدید | 24 دیدگاه

هواداران در پایان بازی ما را تشویق کنند؛

معذرت خواهی عجیب سرمربی آلمانی از قطر!

سرمربی تیم ملی تاجیکستان امیدوار است این تیم اولین گل خود در جام ملت‌های آسیا را برابر قطر به ثمر برساند.

معذرت خواهی عجیب سرمربی آلمانی از قطر!

به گزارش ورزش سه، تیم ملی تاجیکستان که برای اولین بار در جام ملت‌های آسیا شرکت می‌کند، در بازی ابتدایی خود در گروه A مقابل چین قرار گرفت و به تساوی 0-0 رسید. پیتر شگرت اگرچه از این تساوی خوشحال بود، اما اعلام کرد ترجیح می‌داد که بازی به جای آن با نتیجه 2-2 یا 3-3 تمام می‌شد تا تیمش گل زده‌ باشد.

حالا تیم ملی تاجیکستان فردا در دومین دیدار خود برابر تیم ملی قطر، میزبان مسابقات و مدافع عنوان قهرمانی، قرار خواهد گرفت. پیتر شگرت در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت: بازی دفاعی در ذات مردم تاجیکستان نیست و مردم و فوتبالیست‌های این کشور دوست دارند تهاجمی بازی کنند. هر کشور و هر فرهنگی شخصیت خاص خود را دارد و در این شرایط ما هم تلاش می‌کنیم تا فوتبال خود را مقابل قطر بازی کنیم.

او سپس به شرایط تیم ملی قطر اشاره کرد و گفت: ما باید به قطر نیز احترام بگذاریم که بسیار قوی‌تر از چین است و بازیکنان فوق العاده زیادی دارد. نمی‌دانم تماشاگران در طول بازی چقدر تأثیر خواهند داشت اما همه بازیکنان از حضور در اینجا خوشحال هستند و حالا آنها می‌بینند که شاید ما هم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی تاجیکستان با اشاره به حضور تماشاگران قطری برای حمایت از تیم میزبان گفت: فرهنگ قطر بسیار دوستانه است، اما برای 90 دقیقه باید از آنها عذرخواهی کنیم. می‌دانم که اکثر آنها در ابتدا از قطر حمایت خواهند کرد، اما امیدوارم در نهایت به ما نیز احترام بگذارند و ما را نیز تشویق و تمجید کنند.

شگرت در پایان تاکید کرد: تلاش می‌کنیم بهترین عملکردمان را ارائه بدهیم. قطعا بعد از بازی و زمانی که به امتیاز چهارم می‌رسیم خوشحال خواهم شد، اما آنچه مهم‌تر است، نحوه بازی ماست، چون ما با اعتماد به نفس بالایی مقابل چین بازی می‌کردیم.

دیدگاه‌ها