کد خبر : 1996632 | 02 بهمن 1402 ساعت 22:28 | 8.8K بازدید | 9 دیدگاه

بپه ماروتا:

اینتر ساده نیست که میلان و یووه را دست‌کم بگیرد!

بپه ماروتا، مدیر اینتر، اصرار دارد که یوونتوس و میلان در رقابت برای فتح اسکودتو خطری جدی برای تیمش هستند.

اینتر ساده نیست که میلان و یووه را دست‌کم بگیرد!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب در ورزشگاه اول پارک شهر ریاض دیدار فینال سوپرجام ایتالیا را مقابل ناپولی برگزار خواهد کرد. با توجه به فرم فعلی دو تیم در لیگ داخلی، به نظر می‌رسد که اینتر دست برتر را در این بازی داشته باشد.

ماروتا اما در مورد این مسئله در آستانه این بازی بااحتیاط صحبت کرد: "برنده شدن در این بازی معنای بزرگی خواهد داشت. این چهارمین فینال ما در 12 ماه گذشته است و به این افتخار می‌کنیم. اما ناپولی قهرمان ایتالیاست و بنابراین حریفی است که باید به آن احترام گذاشت.

ناپولی به طور ناگهانی سال گذشته قهرمان نشد، بسیاری از این بازیکنان فصل گذشته اسکودتو را بردند. همه در فوتبال می‌دانند که شاید فشار روی تیمی که در یک مسابقه ضعیف‌تر محسوب می‌شود کمتر بوده و تلاش برای ثابت کردن خود گاهی بسیار خوب نتیجه می‌دهد."

1981959

بازی در قالب چهار تیمه در سوپرجام ایتالیا در عربستان سعودی به این معنی است که بازی هفته 21 سری آ اینتر مقابل آتالانتا به 28 فوریه موکول شده است. این به یوونتوس اجازه داد تا با انجام یک بازی اضافی، به صدر جدول برسند، که یک مزیت روانی مهم در دیدار حساس دوتیم در 4 فوریه محسوب خواهد شد. ماروتا در این باره گفت: "واضح است که اسکودتو یک تقابل نزدیک با یوونتوس است. آنها در رقابت‌های اروپایی نیستند و این مزیت را دارند که می‌توانند برای هر مسابقه یک هفته کامل برنامه‌ریزی کنند. این همچنین به آنها امکان می‌دهد تا خطر آسیب‌دیدگی را کاهش دهند و این را نباید دست‌کم گرفت.
می‌دانم که یوونتوس در تلاش است تا فشار را از روی خودش بردارد و بگوید که مدعی نیست، اما ما ساده نیستیم و خودمان می‌دانیم که اوضاع چگونه است. باید به یاد داشته باشیم که وقتی صحبت از اینتر، یوونتوس و در واقع میلان می‌شود، هدف همیشه کسب اسکودتو است."

یوونتوس به دلیل بی‌نظمی‌های مالی جریمه و از رقابت‌های اروپایی کنار گذاشته شد و حالا این فصل می‌تواند تمام تمرکز خود را روی سری آ و کوپا ایتالیا متمرکز کند، جایی که این تیم به نیمه نهایی راه یافته است.

دیدگاه‌ها