کد خبر : 1997345 | 05 بهمن 1402 ساعت 21:32 | 10.6K بازدید | 2 دیدگاه

مصدومان یووه هر کاری می‌کنند تا جلوی اینتر بازی کنند!

فدریکو کیه‌زا و آدریان رابیو به شدت تلاش می‌کنند تا به بازی سرنوشت‌ساز یوونتوس مقابل اینتر برسند.

مصدومان یووه هر کاری می‌کنند تا جلوی اینتر بازی کنند!

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری‌ها روز شنبه میزبان امپولی هستند که در معرض خطر سقوط به سری B قرار دارند، تیمی که با آمدن سرمربی جدید داوید نیکولا، جان تازه‌ای گرفته است. غیبت مویزه کین و ماتیا دی شیلیو در تیم مکس آلگری قطعی خواهد بود، در حالی که رابیو هم به دلیل مصدومیت ساق پا از میادین دور است. این امید وجود داشت که کیه‌زا از مصدومیت مزمن زانو ریکاوری کند، اما او دوباره جدا از بقیه تیم در تمرین امروز کار می‌کرد.

1983022

به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، یووه قصد دارد کیه‌زا را در برنامه درمانی و تمرینات شخصی از مصدومیت مجدد دور نگه دارد تا او برای رویارویی بزرگ با اینتر در 4 فوریه آماده شود. همین‌طور هدف یووه این است که رابیو را هم تا زمان بازی با اینتر آماده کند.

1983023

بولت پرسپولیسکیه‌زا سه بازی از پنج بازی رسمی یووه را که تا کنون در سال 2024 برگزار شده را از دست داده است و فقط در برابر سالرنیتانا در کوپا ایتالیا در ترکیب ثابت اول بازی حضور داشته است. این احتمال وجود دارد که آلگری به کاپیتان دانیلو هم در این آخر هفته مقابل امپولی استراحت دهد، زیرا او یک کارت زرد با محرومیت فاصله دارد و در صورت گرفتن کارت دیگر، عدم حضورش ضرر بزرگی برای مسابقه مقابل اینتر خواهد بود.

دیدگاه‌ها