کد خبر : 1998957 | 12 بهمن 1402 ساعت 11:02 | 31.6K بازدید | 20 دیدگاه

بابت هر آنچه به ما دادید، ممنونیم؛

پیام جالب فلسطین بعد از حذف

بازیکنان تیم فلسطین پس از حذف از جام ملت‌های آسیا پیامی را خطاب به قطر ارسال کردند.

پیام جالب فلسطین بعد از حذف

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فلسطین که در این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برای اولین بار به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و در این مرحله برابر قطر قرار گرفت تا در میان حضور پرتعداد هواداران میزبان برابر به میدان برود و از دور مسابقات حذف شود.

این دیدار در شرایطی برگزار شد که هواداران قطری در طول مسابقه به شدت به تشویق فلسطین پرداختند. البته این تنها اقدام مثبت قطری‌ها برای فلسطین نبود و پیش از این هم حسن الهیدوس، کاپیتان قطر، در مراسم افتتاحیه مسابقات، مراسم سوگند را به مصعب البطاط سپرده بود تا به این شکل حمایت خود از مردم فلسطین را نشان بدهد.

فلسطینی‌ها پس از خداحافظی با جام ملت‌های آسیا در اقدامی محبت آمیز پیام تشکری را برای قطر و هواداران قطری ارسال کردند. آنها رختکن ورزشگاه البیت، روی تخته پیامی را در کنار پرچم و نقشه فلسطین نوشتند و در آن عنوان کردند: "متشکرم قطر، از شما برای هر آنچه که به فلسطین دادید، متشکرم." آنها علاوه بر این‌ پیام، دو هشتگ با عنوان "فلسطین آزاد" و "غزه" نیز نوشتند.

تیم ملی فلسطین در طول این مسابقات علاوه بر قطر، حمایت تعداد زیادی از تیم‌ها و هواداران دیگر را به همراه داشت و افراد زیادیحمایتشان را به آنها و مردم غزه نشان دادند.

1985582

دیدگاه‌ها