کد خبر : 2000009 | 16 بهمن 1402 ساعت 16:37 | 15.9K بازدید | 6 دیدگاه

رسمی: رکراکی در تیم ملی مراکش ماندگار شد

فدراسیون فوتبال مراکش طی بیانیه‌ای ابقای ولید رکراکی روی نیمکت شیرهای اطلس را تایید کرد.

رسمی: رکراکی در تیم ملی مراکش ماندگار شد

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال مراکش تصمیم گرفت با وجود حذف ناامیدکننده در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آفریقا مقابل آفریقای جنوبی، ولید رکراکی را در سمتش حفظ کند.

بر اساس بیانیه فدراسیون فوتبال مراکش فوزی لکجا، رئیس فدراسیون فوتبال مراکش، طی چندین جلسه عملکرد این تیم در جام ملت‌های آفریقا را بررسی کرد.

در بیانیه فدراسیون فوتبال مراکش آمده است: "نواقصی که در این رقابت‌ها وجود داشت به ویژه در آخرین بازی مقابل تیم ملی آفریقای جنوبی، مشخص شد. فوزی لکجا، رئیس فدراسیون فوتبال مراکش، نیز بر لزوم ادامه کار و تلاش برای دادن جایگاه شایسته به تیم ملی و فوتبال برای جلب رضایت هواداران مراکشی در رقابت‌های آتی به‌ویژه مقدماتی جام جهانی 2026 تاکید کرد.

1987376

به هر حال، فدراسیون فوتبال مراکش اعتماد خود به ولید رکراکی برای ادامه همکاری در این سمت را تجدید می‌کند و همه امکانات حمایتی و کمکی را به او می‌دهد تا به جایگاهی برسد که فوتبال ملی به‌طور کلی و تیم ملی به‌طور خاص شایسته آن است.

فدراسیون فوتبال مراکش همچنین از هواداران وفادار مراکشی تیم ملی در داخل و خارج از کشور به دلیل روحیه میهن‌پرستانه و فداکاری بزرگی که از خود نشان می‌دهند، به ویژه هوادارانی که سختی سفر به ساحل عاج را تحمل کردند، تشکر و قدردانی می‌کند."

دیدگاه‌ها