کد خبر : 2005215 | 08 اسفند 1402 ساعت 19:21 | 21.8K بازدید | 19 دیدگاه

تعویض به کام زکی‌پور خوش نیامد!

میلاد زکی‌پور با اعتراض و گلایه زمین بازی را ترک کرد.

تعویض به کام زکی‌پور خوش نیامد!

به گزارش "ورزش سه"، میلاد زکی‌پور در یک ربع پایانی دیدار استقلال و سپاهان با تصمیم ژوزه مورایس از زمین مسابقه خارج شد و جای خود را به عیسی عباس داد اما این تعویض به کام او خوش نیامد و اعتراض‌های نسبتا شدیدی انجام داد.

زکی‌پور در این مسابقه در پست دفاع چپ برای سپاهان بازی کرد و روز پرفشاری را در تقابل با صالح حردانی تجربه کرد و با تصمیم مورایس از زمین بازی خارج شد تا عیسی عباس به جمع بازیکنان خط حمله سپاهان اضافه شود و آریا یوسفی جای او در سمت چپ بازی کند، این بازیکن در زمان تعویض با اعتراض از زمین خارج شد و گلایه خود را به کادرفنی سپاهان نشان داد.

البته این پایان اعتراض‌های او نبود و کاپشنی که تدارکات تیم سپاهان در اختیار او قرار داده بود را روی نیمکت کوبید تا عصبانیت خود را از این تعویض نشان دهد.

با توجه به شکست سپاهان در این مسابقه و انگیزه زکی‌پور مقابل تیم سابقش او دوست نداشت از زمین مسابقه خارج شود و ادامه مسابقه را هم برای سپاهان بازی کند.

در نیم فصل نخست اعتراض برایان دابو پس از خروج از زمین با واکنش شدید مورایس همراه شد و بحث شدیدی بین سرمربی و بازیکن سپاهان شکل گرفت و شاید زکی‌پور خوش‌شانس بود که ژوزه مورایس روی نیمکت حضور ندارد!

زکی پور در حالی تعویض شد که نمایش خوب و مطمئنی در سمت چپ خط دفاعی سپاهان داشت و پس از بیرون رفتن او تمام حملات استقلال از سمت او شکل گرفت و البته به نظر می‌رسید که این تغییر توسط هوگو آلمیدا صورت گرفته تا اینکه مورایس او را تغییر بدهد.

دیدگاه‌ها