کد خبر : 2006028 | 12 اسفند 1402 ساعت 13:47 | 23.5K بازدید | 16 دیدگاه

رسمی: قرارداد ستاره قرضی بایرن تمدید شد

اریک دایر، ستاره جدید بایرن مونیخ، قراردادش را تا تابستان 2025 با این باشگاه تمدید کرد.

رسمی: قرارداد ستاره قرضی بایرن تمدید شد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بایرن مونیخ به دنبال تقویت این تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه بودند و تصمیم گرفتند اریک دایر را به صورت قرضی به خدمت بگیرند. 

مذاکرات با مدیران تاتنهام خیلی زود شروع شد و آنها توانستند در مدت زمان کوتاهی برای انتقال قرضی او تا پایان فصل جاری و تابستان 2024 به توافق برسند و این بازیکن فورا راهی آلمان شد تا در ترکیب تیم جدیدش به میدان برود.

دایر یکی از بازیکنان محبوب توماس توخل است که علاقه و اعتماد زیادی به او دارد و خیلی زود هم توانست جایش را در ترکیب این تیم پیدا کند و عملکرد نسبتا خوبی را هم ارائه کرد که رضایت کادر فنی و مدیران این باشگاه را به همراه داشت. 

1996858

همین موضوع مدیران بایرن مونیخ را مجاب کرد که مذاکرات برای حفظ او را آغاز کنند و این باشگاه دقایقی قبل به صورت رسمی اعلام کرد که قرارداد دایر تا پایان فصل آینده و تابستان 2025 تمدید شده است. 

این بازیکن در واکنش به این اتفاق به سایت رسمی بایرن مونیخ گفت: «من در مونیخ خیلی خوشحال هستم. حالا آینده‌ام مشخص شده و می‌توانم صرفا روی عملکردم در زمین و اینکه چطور باید به این باشگاه کمک کنم تمرکز کنم. ما می‌خواهیم در بازی‌های بسیاری برنده باشیم و دوباره قهرمان شویم، حتی با اینکه در حال حاضر در شرایط دشواری هستیم.»

دیدگاه‌ها