کد خبر : 2008748 | 24 اسفند 1402 ساعت 00:44 | 16.9K بازدید | 11 دیدگاه

سروش رفیعی بازی پیکان را از دست داد

هافبک طراح پرسپولیس با اخطاری که گرفت دیدار بعدی تیمش را از دست داد.

سروش رفیعی بازی پیکان را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی که در آخرین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه نخست دربی از وحید کاظمی کارت گرفت تنها اخطاری سرخ‌ها در دربی 103 بود اما همین کارت زرد باعث محرومیتش از بازی بعدی تیم خود شد.

در این صحنه سروش رفیعی برای زدن توپ پایش را بالا آورد اما امید حامدی‌فر هافبک استقلال هم قصد داشت با ضربه سر توپ را بزند که داور بازی برخورد پای سروش به سر حامدی‌فر را بازی خطرناک تشخیص داد و به او کارت زرد داد.

این اخطار با اعتراض رفیعی و برخی همبازیان او مثل عالیشاه مواجه شد چرا که آنها اعتقاد داشتند بازیکن استقلال سرش را خیلی پایین آورده و این برخورد مستوجب اخطار نیست اما به هر حال رفیعی از داور کارت زرد گرفت تا دیدار بعدی تیمش مقابل پیکان را از دست بدهد.

سروش قبل از این بازی  در دیدارهای هفته هفتم تیمش مقابل گل‌گهر، هفته دوازدهم با هوادار و در دیدار هفته هفدهم مقابل تراکتور کارت زرد گرفته بود و با این اخطار دربی چهارکارته و محروم شد.

با این شرایط حالا محمد خدابنده‌لو می‌تواند امیدوار باشد که مقابل تیم سابق خودش پیکان برای اولین بار حضور در ترکیب اصلی سرخ‌ها در یک بازی لیگ برتری را تجربه کند هر چند سینا اسدبیگی هم شانس بازی به جای رفیعی را خواهد داشت.

دیدگاه‌ها