کد خبر : 2012179 | 16 فروردين 1403 ساعت 13:05 | 17K بازدید | 25 دیدگاه

هنوز افسوس این دو شوت را می‌خورم؛

حرف‌های بدشانس‌ترین بازیکن تراکتور - سپاهان!

مهدی شیری با بدشانسی عجیبی در مقابل سپاهان مواجه شد.

حرف‌های بدشانس‌ترین بازیکن تراکتور - سپاهان!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی شیری با یک شوت سرکش دروازه سپاهان را تهدید کرد اما تیرک دروازه نیما میرزازاد، زردپوشان اصفهانی را از یک شکست حتمی نجات داد. شیری در مورد این بازی می‌گوید: اول دوست دارم از حمایت هوادارانمان تشکر کنم که یک روز عالی را رقم زدند. از لحظه‌ای که به سمت ورزشگاه حرکت کردیم، متوجه شدم که چه روز بزرگی در راه است و انرژی را از همان لحظه گرفتم اما وقتی وارد استادیوم شدیم اصلا با یک چیز عجیب و غریبی مواجه شدیم.

وی افزود: باور کنید با صدای تشویق هواداران زمین استادیوم می‌لرزید و این یک تجربه منحصربفرد و عالی برای من بود. تماشاگران در بازی دیروز واقعا یار دوازدهم بودند و من دیدم که حتی بیرون ورزشگاه هم یک‌جوری نشسته بودند تا بازی را ببینند. احتمالا تصاویر را دیدید اما کل دیواره‌های ورزشگاه و تونل‌ها و روی فنس‌ها پر از تماشاگر بود و برای اولین بار من دیدم که حتی روی تپه‌های اطراف هم تماشاگر نشسته است.

او در مورد نتیجه بازی عنوان کرد: ما برای برد وارد زمین شدیم و فکر می‌کنم نمایش خوبی هم مقابل تیم بزرگ و محترم سپاهان داشتیم. موقعیت‌هایمان هم بیشتر بود و هم بهتر اما شرمنده هواداران شدیم که نتوانستیم بازی را ببریم. با این حال فکر می‌کنم هواداران از یک بازی زیبا و جذاب و پرموقعیت لذت بردند و امیدوارم در بازی‌های بعدی دوباره پیروزی را به آنها هدیه بدهیم.

شیری در مورد دو شوت سرکش به سمت دروازه سپاهان اظهار داشت: وقتی شوت را زدم هر لحظه بیشتر مطمئن شدم که توپ گل خواهد شد اما نمی‌دانم چه بدشانسی عجیبی است که برای من به وجود آمد. واقعا خیلی افسوس این توپ را می‌خورم چون می‌توانست سرنوشت بازی را تغییر دهد و هواداران را خوشحال کند.

مدافع راست تراکتور در خصوص کلین‌شیت در این بازی گفت: بسته نگه داشتن دروازه یا گلزنی کار انفرادی یا مربوط به یک خط خاص نیست و اگر موفقیتی هم در این مسئله داشتیم، به کل تیم برمی‌گردد. ما همه باهم برای گلزنی و گل نخوردن تلاش می‌کنیم و خوشحالم که در این بخش به موفقیت موردنظرمان رسیدیم.

او درباره شانس قهرمانی تراکتور توضیح داد: ما تا آخرین روز لیگ برتر برای بردن در تمام بازی‌ها تلاش خواهیم کرد. الان هم 9 بازی داریم و باید تمام این مسابقات را ببریم و پیروز بیرون بیاییم و هیچ نتیجه دیگری ما را قانع نخواهد کرد. فقط دوست دارم این را بگویم که هواداران در بازی‌های بعدی هم از ما حمایت کنند چون ما انرژی خاصی را از آنها می‌گیریم.

دیدگاه‌ها