کد خبر : 2012791 | 19 فروردين 1403 ساعت 01:40 | 40K بازدید | 6 دیدگاه

شکست‌ناپذیری روستوف به 5 بازی رسید؛

فریاد محبی: چرا این توپ‌ها گل نشدند (عکس)

روستوف در حضور ملی‌پوش ایرانی خود مقابل سوچی به تساوی رسید.

فریاد محبی: چرا این توپ‌ها گل نشدند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روستوف در حالی که مثل مسابقات قبل محمد محبی را در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت 20:30 شنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم روستوف آرنا مقابل سوچی قعرنشین قرار گرفت.

بازی در نیمه اول هیجان زیادی داشت که سهم هر دو تیم دو گل بود، اما در این بین محمد محبی نتوانست مثل دو مسابقه قبلی دروازه حریف‌شان را باز کند و به روند درخشان خود ادامه بدهد و در نیمه دوم نیز با بدشانسی مواجه شد.

2008084

ستاره ایرانی روستوف در شروع نیمه دوم قصد داشت با شوت محکم از پشت محوطه جریمه گلزنی کند که ضربه او در اختیار گلر سوچی قرار گرفت و در دقایق پایانی هم یک ضربه قیچی برگردان تماشایی او با اختلاف کم از کنار دروازه رد شد تا آه و افسوس برای او بماند و برخلاف دو دیدار قبلی لیگ برتر روسیه که دبل کرده بود، این کار را انجام ندهد.

تیم فوتبال روستوف پس از چهار مسابقه شکست ناپذیری که یک تساوی و سه پیروزی متوالی داشت، در دیدار خانگی مقابل سوچی با نتیجه 2 بر 2 متوقف شد تا 31 امتیازی شود و در رتبه نُهم جدول لیگ برتر روسیه بماند.

محمد محبی، مهاجم ایرانی روستوف در بیست و یکمین بازی فصل خود نتوانست آمار 6 گل و 3 پاس گل خود را بهبود ببخشد و در حضور 90 دقیقه‌ای مقابل سوچی بدشانس بود.

2008082

دیدگاه‌ها