کد خبر : 975246 | 20 خرداد 1391 ساعت 10:26 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

اولسن: دانمارک از پیش‌باخته نیست

سرمربی تیم ملی فوتبال دانمارک به سه تیم قدرتمند و همگروهی هشدار داد شاگردانش را از پیش بازنده قلمداد نکنند.

اولسن: دانمارک از پیش‌باخته نیست

به نقل از روزنامه آفتون‌بلات، مورتن اولسن‌ از این که مسئولان تیم‌های هلند، آلمان و پرتغال، تیم تحت رهبری‌اش را «دست کم» می گیرند، ناراحت است. او روز گذشته مراتب ناراحتی‌اش را از این بابت در کنفرانس مطبوعاتی پس از جلسه تمرینی بیان کرد.
اولسن گفت: سه رقیب همگروهی ما متوجه باشند قدرت دانمارک آنگونه که اظهار می کنند، کم نیست. اگر آنها می خواهند مقابل ما پیروز شوند، مطمئن باشند ما هم همین حس مشابه را برابرشان داریم. ‌اگر لازم باشد من باورم را به زبان های مختلف یعنی هلندی، آلمانی و پرتغالی خواهم گفت. من جمله «دانمارک را دست کم نگیرید» را به زبان های فوق بلد هستم.
وی در مورد بازی نخست تیمش که امشب مقابل هلند در خارکف انجام خواهد شد، نیز توضیح داد. مربی مطرح وایکنیگ‌ها در این بخش از این که هلندی‌ها تصور می کنند در جام جهانی دو سال قبل به پیروزی مقابل مردان او رسیدند، پس این بار نیز پیروز میدان خواهند بود، اظهار تاسف کرد و گفت: دوستان هلندی گویا نمی دانند دو سال از آن زمان گذشته و شرایط دانمارک به کلی فرق کرده است. تیمی که من اکنون در اختیار دارم، دورنمای بسیار خوبی دارد.
اولسن ادامه داد: روی کاغذ هلند مدعی بزرگی است اما نارنجی‌پوشان بدانند قبل از این بازی ما دانمارکی‌ها به هیچ‌وجه خود را از پیش باخته نمی دانیم.
جدال یاران او و تیم تحت رهبری برت فان مارویک ساعت 20:30 امروز به وقت تهران آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها