کد خبر : 1660104 | 15 دی 1398 ساعت 15:15 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: زلاتان، هدیه باشگاه به من بود

استفانو پیولی، سرمربی میلان، پیش از بازی این تیم مقابل سمپدوریا تمجید ویژه ای از زلاتان ابراهیموویچ انجام داد.

پیولی: زلاتان، هدیه باشگاه به من بود

ه گزارش "ورزش سه"، چندی پیش قرارداد زلاتان ابراهیموویچ با لس انجلس گلکسی به پایان رسید؛ موضوعی که باعث شد شایعات زیادی درباره آینده این ستاره 38 ساله مطرح شود. در نهایت اما این میلان بود که گوی سبقت را از سایر رقبا ربود و موفق به جذب زلاتان ابراهیموویچ شد. زلاتان حالا برای یک بار دیگر به سن سیرو بازگشته تا دومین دوره خود را در روسونری آغاز کند. 

 

میلان فردا از سری مسابقات هفته هجدهم سری آ میزبان سمپدوریا خواهد بود و استفانو پیولی می تواند از زلاتان در ترکیب اصلی خود استفاده کند. سرمربی ایتالیایی میلان پیش از بازی فردای تیمش مقابل سمپدوریا به تمجید از زلاتان ابراهیموویچ پرداخت و گفت: " ابراهیموویچ یک بازیکن سیری ناپذیر است. او شخصیت فوق العاده ای دارد و هیچ گاه پیشرفت خود را متوقف نمی کند. او اشتیاق و تجربه بزرگی را به تیم اضافه می کند. باشگاه و مدیران با خرید زلاتان، هدیه ای فوق العاده به من داده اند. حالا باید از ایبرا به روش درستی استفاده کنیم."

 

 

1466619

 

 

پیولی در ادامه در رابطه با شرایط میلان نیز گفت: " ما به تغییرات اساسی نیاز داریم تا شکست بد مقابل آتالانتا را فراموش کنیم. ما باید یاد بگیریم که مثل میلان بازی کنیم. ما باید اراده خوبی از خود نشان دهیم. ما باید صحبت کنیم تا ایده های مناسبی برای حل مشکلات ارائه داده شود."

دیدگاه‌ها