کد خبر : 1669567 | 30 بهمن 1398 ساعت 22:07 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت های عجیب سولسشر درباره مصدومیت راشفورد

اوله گنار سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ، مدعی شد که میزان مصدومیت مارکوس راشفورد بیش از حد انتظار بوده است.

صحبت های عجیب سولسشر درباره مصدومیت راشفورد

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس راشفورد چندی پیش و در بازی دور سوم منچستر‌یونایتد در جام حذفی انگلیس به عنوان یار تعویضی در نیمه دوم وارد زمین شد اما تنها ۱۵ دقیقه بعد دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد.


اوله گنار سولسشر بعد از مصدومیت راشفورد تایید کرد که او ۶ هفته دور از میادین خواهد بود و بخش مهمی از فرصت را از دست می‌دهد. با این وجود اما هنوز هم در انگلیس امیدواری برای آماده شدن این ستاره جوان به منظور حضور در رقابت های یورو ۲۰۲۰ وجود دارد.

 

با این وجود اما اوله گنار سولسشر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش در لیگ اروپا مقابل کلوب بروژ صحبت های متفاوتی را درباره مصدومیت راشفورد مطرح کرد. او گفت: " من امیدوارم که او در این فصل بازی کند. من پزشک نیستم اما مصدومیت او طول می کشد. امیدوار بودیم که او سریع تر از آن چیزی که به نظر می رسید به میادین بازگردد. با این وجود اگر مصدومیت راشفورد به اندازه کافی بهبود پیدا نکند، قطعاً به یورو نخواهد رفت.

او دوباره پایش را مورد معاینه قرار داده و شاید مصدومیتش بیش از حد انتظار ما باشد. این در حالیست که مارکوس چند روز قبل احساس کاملا خوبی داشت. این مهم خواهد بود که ما در مورد او عجله نکنیم. "

 

 

1469915

 

 

سولسشر در ادامه پیرامون فشردگی بازی‌های منچستر یونایتد نیز گفت: " ما در 21 روز هفت بازی داریم که از دوشنبه شروع می شود و مقابل سیتی پایان می یابد. ما یک تیم بزرگ با ۱۹ بازیکن خوب در اختیار داریم. این پسران واقعا درخشان هستند و جوانانی هستند که به سرعت پیشرفت خود را ادامه می‌دهند."

 

 

 

1472857

دیدگاه‌ها