کد خبر : 1674001 | 25 اسفند 1398 ساعت 13:20 | 29.4K بازدید | 1 دیدگاه

کای هاورتز؛ جهان فوتبال و یک انتقال 100میلیونی دیگر

سرمربی باشگاه بایر لورکوزن تایید کرد که این باشگاه قادر به حفظ ستاره جوانش کای هاورتس نیست و او در تابستان لورکوزن را ترک خواهد کرد.

کای هاورتز؛ جهان فوتبال و یک انتقال 100میلیونی دیگر

به گزارش "ورزش سه"، کای هاورتس، پدیده 20ساله فوتبال آلمان و باشگاه بایر لورکوزن مورد توجه چندین باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته و مربی او در این باشگاه می‌گوید لورکوزن قادر به نگهداشتن این ستاره جوان نیست و او در تابستان آتی این تیم را ترک خواهد کرد.

 

با اینحال سرمربی لورکوزن می‌گوید این باشگاه قصد ندارد او را به بهایی کم از دست بدهد و برای واگذاری‌اش دست کم 100 میلیون یورو طلب خواهد کرد.

 

1485782

 

هاورتس 20ساله که تربیت شده سیستم جوان باشگاه لورکوزن است در اکتبر 2016 اولین بازی خود برای تیم بزرگسالان باشگاه انجام داد و خیلی سریع به یکی از بازیکنان کلیدی این تیم تبدیل شد. او تا این لحظه برای لورکوزن 139 بازی انجام داده است.

 

سرمربی لورکوزن درباره آینده ستاره جوان تیمش گفت:" کای هاورتس 20 ساله است ولی چهار فصل است که در بوندس‌لیگا بازی می‌کند. این خودش خیلی چیزها را مشخص می‌کند. در آلمان همه او را یک اعجوبه می‌دانند".

 

بوش در ادامه صحبتهایش درباره هاورتس و آینده‌اش گفت:" ما تابستان پارسال دوست او یولیان برانت را به بوروسیا دورتموند فروختیم ولی چیزی نگذشت که هاورتس حتی از او هم بیشتر درخشید و بیشتر مورد توجه قرار گرفت. تابستان آینده هیچکس نمی‌تواند او را اینجا نگه دارد. حتما شاهد یک انتقال 100 میلیون یورویی خواهیم بود. بله، حتی بیشتر از 100 میلیون یورو".

 

دیدگاه‌ها