کد خبر : 1702838 | 28 مرداد 1399 ساعت 13:17 | 31.8K بازدید | 19 دیدگاه

به راه انداختن هجمه داوری علیه استقلال خنده دار است

برهانی: 10 دقیقه 3 تا گل را ما مُد کردیم

آقای گل سابق استقلالی ها ابراز امیدواری کرد که مدیرعامل باشگاه مشکلات مالیاتی و ممنوع الخروج شدنش را حل کند.

برهانی: 10 دقیقه 3 تا گل را ما مُد کردیم

به گزارش "ورزش سه"، آرش برهانی در زمان بازیگری خود یکی دربی بازها در جمع آبی پوشان بود.او در دیدار هایی  که مقابل پرسپولیس با پیراهن استقلال به میدان در اغلب بازی ها در بردهای این تیم نقش کلیدی را ایفا کرد.در آستانه داربی با مهاجم سابق آبی پوشان همکلام شدیم.مصاحبه برهانی با "ورزش سه" پیش روی شماست.


دوری از فوتبال سخت نیست؟


به دنبال دانش افزایی هستم.مربیگری با دنیای بازیگری متفاوت است.تلاش میکنم از نظر تئوری دانش خود را روز به روز افزایش دهم.


**چه برنامه ای پیش رو داری و هدف گذاری کرده ای؟


در تلاش هستم خیلی زود راهی دو کلاس مربیگری که مربوط به دانش افزایی هست شرکت کنم.مشابه کلاسی که قبلا فرهاد در اسپانیا آنرا پشت سر گذاشت.از طریق یکی از دوستان به زودی راهی ایتالیا خواهم شد تا در کلاس مربوط به تورینو حاضر شوم.


**بعد از رسیدن به ایده آل خود در کسب تجربه و دانش مربیگری اگر به یکباره به تو سرمربی گری استقلال پیشنهاد شود آنرا قبول می کنی یا اعتقاد داری از تیم های کوچک باید کار را شروع کنی؟


منطقی این است که در مربیگری پله پله رشد کنم اما چنین پیشنهادی آرزوی هر استقلالی است و به نظرم تصمیم گیری در این شرایط سخت میشود و شاید احساسم بر منطق غلبه کند.


 شرایط این روزهای استقلال را چطور ارزیابی میکنی؟


استقلال در برخی بازیها بسیار ایده آل است اما در برخی بازیها نوسان دارد.به نظرم لیگ فرسایشی تیم را خسته کرده است.این موضوع دلیل اصلی فراز وشیب تیم میباشد.


**البته این شرایط لیگ برای سایر تیم ها همه بوده است.


بله این را قبول دارم اما استقلال در طول فصل به خصوص اواخر مصدوم آن زیادی هم روی دست خود داشت و در برخی بازیها تعداد محروم هم به غایبان اضافه میشدند. البته استقلال نیمکت خوبی هم در اختیار ندارد و این موضوع دست کادر فنی را خالی کرده است.اگر به یاد داشته باشید زمان ما روی نیمکت حتی بازیکن ملی پوش هم حضور داشت.اول فصل همین استقلال سیزده بازیکن از دست داد.امیدوارم مدیریت قوی و کاربلد با برنامه ای سه ساله استقلال مورد انتظار را بسازد.


**سعادتمند توان این کار را دارد؟


حدود ده روز از مدیر عاملی او نگذشته بود که در باشگاه با وی دیدار کردم روز اول از او شناختی نداشتم اما با گذر زمان نشان داد کارش را بلد است.همینکه با آن همه مشکلات فرار نکرد جای تقدیر دارد.به نظرم موفق خواهد شد.


**برسیم به صحبت درباره همبازی سابق تو که روزهای حساسی را در قامت سرمربی استقلال پشت سر می گذارد.مجیدی در استقلال موفق خواهد شد؟


باید از فرهاد حمایت کرد او با هوش است و موفق خواهد شد.موفق شدن او نه تنها موفقیت استقلال است بلکه موفقیت نسل ما خواهد بود و راه را برای ما باز خواهد کرد.متاسفانه چند سال است استقلال مورد بی مهری قرار گرفته و این اتفاق خوبی نیست.


بعد از دو برد مقابل سپاهان برخی داوری ها عامل برد تیم دانستند.نظرت چیست؟

 

ای بابا این حرف ها کهنه شده است.موجی که به راه افتاده خنده دار است.تو همه این چند سال فقط یک پنالتی اشتباه برای استقلال گرفتند.


**درباره اخراج دانشگر و باقری دیدگاه تو چیست؟


در ابتدا بگویم رفتار دانشگر اشتباه بود و آنرا نمی پسندم اما هجمه و فشار زیادی روی او است.او و باقری سرمایه استقلال هستند و نباید با آنها چکشی برخورد کرد.باید در این باره مدیرت کرد.جدا از این باقری تا به حال حاشیه ساز نبوده است.البته دانشگر باید آستانه تحمل خود را افزایش دهد.او در این سطح باید از نظر روحی و روانی روی خود کار کند.


**دربی هم نزدیک است.این بازی ما را یاد دیدار نیمه نهایی جام حذفی سال نود انداخت.


یادش به خیر چه تیم آماده ای بودیم. در ده دقیقه با سه گل کار پرسپولیس را تمام کردیم.ده دقیقه سه تا گل را ما مد کردیم.


**این بازی را چطور می بینی؟


هر تیمی با تجربه تر باشد وقد فرصت ها را بداند پیروز میدان است.به اعتقاد من استقلال فاتح داربی خواهد بود.


**به عنوان آخرین سوال بحث مالیات تو با باشگاه استقلال به کجا رسید؟


دو سال می شود که تمام حساب های من بسته شده است و ممنوع الخروج هستم. این حق من نیست.باید مالیات پولی که بخشیده ام را پرداخت کنم.امیدوارم با همکاری سعادتمند این مشکل برطرف شود.

دیدگاه‌ها