کد خبر : 1704795 | 08 شهریور 1399 ساعت 11:40 | 34.1K بازدید | 3 دیدگاه

یوونتوس در یک دو راهی سخت برای انتخاب مهاجم

یوونتوس در یک دوراهی سخت برای انتخاب جانشین گونسالو ایگواین قرار گرفته است.

یوونتوس در یک دو راهی سخت برای انتخاب مهاجم

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که باید جدایی گونسالو هیگواین از یوونتوس را قطعی تلقی کرد چرا که اخیرا گفته شد سرمربی جدید این تیم یعنی آندره آ پیرلو اعلام کرده که به این ستاره آرژانتینی در تیمش احتیاجی ندارد و او می تواند بیانکونری را ترک کند.

 

در این بین و طی هفته های گذشته از نام های زیادی برای جانشینی ایگواین در یوونتوس نام برده شده است. حالا اما به نظر می رسد که دو بازیکن از شانس بیشتری برای این موضوع برخوردار هستند؛ ادین ژکو و لوئیس سوارز.

 

 

1492283

 

 

مهاجم بوسنیایی باشگاه رم از مدت‌ها قبل گزینه بیانکونری محسوب می شود و در عین حال گزینه ارزان تری نسبت به سوارز نیز به حساب می‌آید اما گفته می‌شود که او به زودی جلسه ای با سران باشگاه رم برگزار خواهد کرد تا درباره ماندن یا جدایی اش از این تیم تصمیم گیری شود.

 

از طرف دیگر لوئیس سوارز وجود دارد که مهاجم قابلی به حساب می آید و تجربه زیادی از بازی در لیگ قهرمانان اروپا دارد. با این حال او سالیانه 12 میلیون یورو حقوق دریافت می‌کنند و این می‌تواند یک مشکل بزرگ برای یووه در بحران اقتصادی کنونی باشد.

 

 

1523196

 

 

حالا باید منتظر ماند و دید که یوونتوس در این دو راهی سخت کدام بازیکن را به عنوان زوج کریستیانو رونالدو در خط حمله خود انتخاب و جذب خواهد کرد.

دیدگاه‌ها