کد خبر : 1717507 | 15 آبان 1399 ساعت 16:17 | 37.1K بازدید | 1 دیدگاه

بازی در چمپیونزلیگ ولی غایب در فیفا 21

مورد جالب پدیده ای که جانشین فن دایک شد

این روزها یک بازیکن 19 ساله جانشین ویرژیل فن دایک در لیورپول شده و بسیار هم خوش درخشیده است.

مورد جالب پدیده ای که جانشین فن دایک شد

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت شدید ویرژیل فن دایک ستاره هلندی لیورپول در دربی مرسی ساید مقابل اورتون باعث شد او بین شش تا هشت ماه به دور از میادین بماند. بلافاصله گمانه زنی ها در مورد خرید یک مدافع باکیفیت در نقل و انتقالات زمستانی مطرح شد اما یورگن کلوپ ترجیح داده از مدافعان آکادمی لیورپول به عنوان جانشین فن دایک استفاده کند.

 

 

Liverpool's next generation is blooming, and Rhys Williams has perfect role  models to follow - Liverpool.com

 

 

ریس ویلیامز 19 ساله یکی از بازیکنانی است که کلوپ روی او اعتقاد ویژه ای دارد. این مدافع جوان در بازی برابر آژاکس و میتیلند در لیگ قهرمانان برای لیورپول دقایقی بازی کرده بود(برابر آژاکس از دقیقه 92 و برابر میتیلند دقیقه 30 حانشین فابینیو شد) اما در جدال سه شنبه شب در زمین آتالانتا از ابتدا به میدان رفت و خوش درخشید. مصدومیت و دوری چند هفته ای فابینیو نیز به ویلیامز کمک کرده تا شانس حضورش  در ترکیب ثابت افزایش پیدا کند.

 

 

1541383

 

 

نکته جالب اینجاست که مسئولان "EA SPORTS" و سازندگان بازی فیفا 21 نام ریس ویلیامز را در فهرست لیورپول در این بازی قرار نداده بودند. در واقع جهش خیره کننده این بازیکن و ورود به تیم اول باشگاه به عنوان جانشین فن دایک در تصور کسی نمی گنجید. ویلیامز که حالا در لیگ قهرمانان برای قرمزها بازی می کند، حتی در فهرست لیورپول در فیفا 21 نیز حضور ندارد.

او که از 10 سالگی وارد آکادمی لیورپول شده، فصل گذشته قرضی برای کدیرمایسنتر بازی می کرد و امسال به جمع قرمزها بازگشت. ویلیامز سابقه بازی برای تمام تیم های پایه انگلیس را دارد. احتمالا به زودی نام او به فهرست لیورپول در فیفا 21 نیز اضافه خواهد شد.

 

 

It was the best night of my life' - Rhys Williams - Liverpool FC

 

دیدگاه‌ها