کد خبر : 1756142 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 22:26 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: می خواهیم در یورو خودمان را نشان دهیم

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا مدعی شد هدف آتزوری موفقیت در رقابت های یورو 2020 است.

مانچینی: می خواهیم در یورو خودمان را نشان دهیم

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مانچینی در سال های اخیر موفق به بازسازی تیم ملی ایتالیا شده و آتزوری را دوبار به یکی از قدرت های فوتبال اروپا تبدیل کرده است. امروز قرارداد روبرتو مانچینی با تیم ملی ایتالیا تا سال 2026 تمدید شد و این سرمربی خوش تیپ بعد از این اتفاق مدعی شد او می خواهد با دستاورد مهمی در آینده این تیم را ترک بکند.

 

روبرتو مانچینی گفت: "من واقعا خوشحالم و از رئیس فدراسیون تشکر می کنم. ما قرارداد خود را تمدید کردیم. بازی های فراوانی پیش رو داریم و کسب پیروزی در مسابقات پیش رو آسان نخواهد بود. ما در تلاشیم پروژه ای را که از سه سال پیش آغاز کرده ایم پیش ببریم.

 

1584617

 

بازیکنان جوان زیادی در اردوی ایتالیا حضور دارند و ما امیدواریم به زودی از مزایای پروژه خود بهره مند شویم. در برخی موارد هم به شانس احتیاج داریم، اما می خواهیم در یورو 2020 خودمان را نشان دهیم.

 

احساس می کنم که در طول تجربه هدایت تیم ملی ایتالیا به عنوان یک سرمربی پیشرفت کرده ام. هدف ما پیروزی و کسب موفقیت دوباره است و البته ایتالیا سالهاست قادر به درخشش در مسابقات بزرگ نبوده است.

 

هدف من این است که چند عکس دیگر در اتاق رختکن تیم ملی در آن عکس هایی از  پوتزو، انزو بیرزوت و مارچلو لیپی وجود دارد اضافه کنم. ما تیم خوبی داریم و فکر کنم می توانیم برای آینده میراث خوبی از خود بر جای بگذاریم. من دوست دارم این روند را ادامه داده و با عنوان مهمی اینجا را ترک بکنم."

 

دیدگاه‌ها