کد خبر : 1806384 | 04 بهمن 1400 ساعت 12:24 | 10.8K بازدید | 3 دیدگاه

کیه‌لینی: شاید این آخرین حضورم در سن سیرو بود

جورجو کیه‌لینی، مدافع یوونتوس، می‌گوید سعی کرده از بازی با میلان لذت ببرد چون شاید این آخرین حضورش در سن سیرو بوده باشد.

کیه‌لینی: شاید این آخرین حضورم در سن سیرو بود

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در ورزشگاه سن سیرو به مصاف میلان رفت و در نهایت به تساوی بدون گل برابر این تیم رضایت داد.

میلان با این تساوی حالا در فاصله چهار امتیازی اینتر صدرنشین قرار گرفت و رده دوم را نیز به ناپولی واگذار کرد که موفق شده بود در بازی برابر سالرنیتانا به پیروزی برسد.

کیه‌لینی در گفت‌وگو با DAZN اظهار کرد:« من همیشه مثبت فکر کرده و نیمه پر لیوان را می‌بینم. مسلما ترجیح می‌دادم پیروز شویم اما این بازی متعادلی بود و ما از آغاز فصل بسیار پیشرفت کردیم و حالا بسیار منسجم‌تر در زمین حاضر می‌شویم. باعث تاسف است چون پیروزی باعث می‌شد شرایط بهتری داشته باشیم اما در مسیر درستی قرار داریم و چهار ماه مهم پیش روی ما است.»

 

1630279

 

این مدافع کهنه‌کار ایتالیایی درباره بهبود عملکرد یووه گفت:« من فکر می‌کنم که ما در بازی‌خوانی بسیار پیشرفت کردیم چون تیمی هستیم که تا دقیقه 95 بازی می‌کنیم اما آن لحظه و ضربه نهایی برابر دروازه را هنوز به درستی نداریم. این تیم یووه خوب است، ما در طول یک ماه و نیم اخیر خیلی خوب کار کردیم.»

کیه‌لینی پیش از این بازی بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست و در زمان دست دادن و خوش و بش با آلسیو رومانیولی لبخند بزرگی بر چهره داشت.

او در این باره گفت:« من هنوز اشتیاق یک کودک را دارم و باید از آن لذت ببرم. این شاید آخرین بازی من در سن سیرو یا آخرین بازی من در مجموع باشد، در این سن باید از هر روزم لذت ببرم. من از خودم راضی هستم، تمریناتم با بازیکنان جوان به من انرژی می‌دهد و من از این انرژی استفاده می‌کنم.»

دیدگاه‌ها