کد خبر : 1013514 | 01 تیر 1392 ساعت 13:40 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

عزیزی‌خادم :

کادر فنی تیم ملی باید حمایت و تقویت شود

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: کادر فنی کنونی تیم ملی هم باید حمایت شود هم تقویت.

کادر فنی تیم ملی باید حمایت و تقویت شود
شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در مورد صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی2014 عنوان کرد: واقعا این صعود را به مردم عزیزمان که با همه وجودشان تیم ملی را تنها نگذاشتند، تبریک می‌گویم. به عنوان عضو کوچکی از فدراسیون فوتبال از تمام رسانه‌ها،‌مردم و کارشناسان که با یکدلی خود باعث این پیروزی شدند، تشکر می‌کنم.
به گزارش فارس،وی ادامه داد: در دل فدراسیون و کشور با وجود برخی اختلاف‌نظرها اما همه هدف نهایی‌شان صعود به جام جهانی بود. به نظرم کادر فنی کنونی باید هم حمایت و هم تقویت شود، باید مشکلات فدراسیون مورد بررسی قرار گیرد. هم اکنون دولتی تشکیل گرفته که پشتوانه مردمی دارد و امیدوارم تمهیدات لازم اندیشیده شود تا در یک سال آینده موارد برطرف شود.
رئیس سازمان تیم‌های ملی خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم تا نقطه ضعف احتمالی پاشنه آشیل ما در جام جهانی شود باید این موارد را شناسایی و برطرف کنیم. نباید در هیجان پیروزی نقطه‌ضعف‌های خود را فراموش کنیم. ظرفیتی در دولت جدید ایجاد شده که می‌توانیم نواقص را از بین ببریم چه از لحاظ لجستیکی و چه ساختار مدیریتی باید تغییرات تکاملی به وجود بیاوریم.
عزیزی‌خادم تاکید کرد: با صعود به جام جهانی باید جهانی فکر کنیم. به نظرم وقت پوست‌اندازی در فدراسیون است و خودمان را باید با تفکرات مدرن، استاندارد هماهنگ کنیم. رفتن به جام جهانی آرزوی هر کسی بود اما باید از این فضا استفاده کنیم تا باعث پیشرفت در بخش‌های مختلف فدراسیون شود.
وی افزود: هنوز در بخش‌هایی از فدراسیون فکر‌های سنتی وجود دارد. باید از این فضا استفاده کنیم. هم اکنون زمان مهندسی مجدد در فدراسیون فوتبال است. در عین اینکه تمام زحمات افراد قابل تقدیر است اما باید شرایطی به وجود آوریم تا با قدرت در جام جهانی حاضر شویم. به نظرم باید مربی‌ای را که توانسته تیم را راهی جام جهانی کند نگه داریم. حتی ویرا را هم باید نگه می‌داشتیم.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره تغییر مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان و اینکه قرارداد این شرکت با فدراسیون فوتبال ادامه خواهد داشت، گفت: باید در ابتدا با مسئولان فدراسیون صحبتی داشته باشیم. مطمئن باشید هیچ گاه تیم ملی را تنها نمی‌گذاریم. من هیچ گاه در مسائل فنی داخل نمی‌شوم اما بر اساس مسئولیتی که دارم در مسائل نظارت مدیریتی فعالیت می‌کنم.
وی درباره دیدار دوستانه تصریح کرد: باید از فضای جدیدی که به وجود آمده، استفاده کنیم. در دولت جدید پشتوانه‌های خوبی وجود دارد باید دیپلماسی قوی‌ای داشته باشیم. فدراسیون فوتبال ما هم برآیند دولت گذشته است. به هر حال باید از این فضای ایجاد شده استفاده کنیم. بازی تدارکاتی هزینه‌بر است. اما باید بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم کنیم.
عزیزی‌خادم گفت: امیدوارم هر چه زودتر با مسئولان فدراسیون جلسه‌ای برگزار کنیم و حداقل برنامه یکسال آینده را مشخص کنیم. به هر حال آنچه که مشخص است این است که نقش دولت در فدراسیون بسیار مهم است. شما در 7 سال گذشته ببینید نقش دولت چگونه بوده است. خوب یا بد آن را به خود شما واگذار می‌کنم.

دیدگاه‌ها