کد خبر : 1059242 | 19 اسفند 1392 ساعت 16:40 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

صلصالی: باید ذوب‌آهن را نجات دهیم

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن ابراز امیدواری کرد، شوک حضور فیروز کریمی در این تیم به بقای سفیدپوشان اصفهانی در لیگ برتر منجر شود.

صلصالی: باید ذوب‌آهن را نجات دهیم
محمدصلصالی در خصوص شرایط تیم ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت:‌ به هرحال ما شرایط خوبی نداریم. مهره‌های خوبی داریم، بازی‌های خوبی را هم به نمایش گذاشته‌ایم اما در فاز نتیجه‌گیری ناموفق بوده و نتایج قابل قبولی را کسب نکرده‌ایم. در چندین بازی پیش آمده که گل‌های بدی خورده و به راحتی نتایج را به حریفان خود واگذار کرده‌ایم، در حالی که در بیشتر بازی‌هایی که باختیم و یا مساوی کردیم فقط مستحق برد بودیم.
به نقل از تسنیم، مدافع باتجربه تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه افزود: در 3 بازی پایانی به جهت موقعیت خاص‌مان در جدول باید 9 امتیاز را بگیریم. در بین 3 بازی باقی‌مانده دیدار با صبا در قم برای‌مان ارزش زیادی دارد به همین دلیل باید این بازی را ببریم تا با روحیه و شرایط بهتری در 2 دیدار پایانی به میدان برویم و فصل را به خوبی به اتمام برسانیم.
وی با اشاره به تاثیر حضور فیروز کریمی در تیم ذوب‌آهن تاکید کرد: به هرحال سرمربی جدید با نظر باشگاه به تیم ما اضافه شد. کریمی مربی باتجربه و شناخته شده‌ای در فوتبال ایران است و امیدوارم در تیم ما موفق شود. 2 مربی قبلی‌مان هم برای ذوب‌آهن زحمت کشیدند اما به هرحال نتیجه نگرفتند. امیدوارم شوک به وجود آمده در تیم ما جواب دهد و فیروز کریمی که به لحاظ روانی و تاکتیکی تبحر دارد بتواند شرایط تیم را از این که هست بهبود ببخشد و بتوانیم در لیگ برتر بمانیم.
صلصالی در پایان تصریح کرد: کابوس سقوط روی سر ذوب‌آهن است اما باید این کشتی به گِل نشسته را از وضعیت فعلی‌اش نجات دهیم و در لیگ برتر بمانیم. در این بین بازی با صبا خیلی برای‌مان مهم است و اگر این بازی را ببریم به احتمال 90 درصد در لیگ برتر خواهیم ماند.

دیدگاه‌ها