کد خبر : 1198642 | 30 دی 1393 ساعت 15:18 | 37.6K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض رئیس فدراسیون امارات؛

سرکال: گل ایران ابهاماتی داشت

یوسف سرکال رئیس فدراسیون امارات پس از باخت تیمش برابر ایران در رختکن این تیم حاضر شد و ضمن تقدیر از بازی خوب بازیکنان اماراتی از آنها خواست سرشان را بالا بگیرند.

سرکال: گل ایران ابهاماتی داشت
به گزارش "ورزش سه"، رئیس فدراسیون امارات رو به بازیکنان این تیم گفت:بازی خوب شما را همه دیدند و برتری تان مقابل ایران کاملا مشهود بود. خوشبختانه به مرحله بعدی صعود کردیم و منتظر هستیم شما را در جمع چهار تیم طلایی ببینیم.بازی تان برابر ایران یکی از بهترین بازی های امارات بوده و شما بهترین فرصت ها و مالکیت تیم را در اختیار داشتید.

سرکال این گفته را که اماراتی ها از مواجه شدن با ژاپنی ها می ترسند رد کرد و گفت: هدف ما رسیدن به مرحله نهایی است و در این راه باید تمام تیم ها را ببریم و از هیچ تیمی نترسیم. ما تکیه به استعداد و تلاش و کوشش مان داریم.برای ما دیدار با سامورایی ها در یک چهارم نیمه نهایی یا دیدار پایانی فرقی نمی کند.باید بدانید باخت ما برابر ایران نتیجه غیرعادلانه بود و امیدواریم دیگر برای ما اتفاق نیافتد. ژاپن مانند تمام تیم هاست.

او در مورد نحوه قضاوت داور ژاپنی گفت: واقعا برای من انتخاب داوری از ژاپن عجیب است. ژاپن در این مساله ذینفع بود و من تعجب می کنم که چرا کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا این اقدام را انجام داد. داور ژاپنی یک پنالتی واضح برای ما نگرفت. ضمن اینکه در صحت گل به ثمر رسیده مقابل ایران ابهامات زیادی وجود دارد.

دیدگاه‌ها