کد خبر : 1334674 | 29 خرداد 1395 ساعت 23:30 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

ژاکا: کار را برای فرانسه سخت می‌کنیم

ستاره سوئیس در آستانه مصافشان مقابل فرانسه در یورو با اعتماد به نفس از آمادگی رویارویی با تیم میزبان سخن گفت.

ژاکا: کار را برای فرانسه سخت می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوئیس در آستانه برگزاری آخرین بازی مرحله گروهی خود مقابل فرانسه امیدوار به خلق شگفتی است و می‌خواهد بدینوسیله گام بزرگی برای ادامه رقابت در یورو بردارد.

گرانیت ژاکا پیش از این بازی که فردا شب در لیل برگزار خواهد شد، گفت:" فرانسه نه فقط در گروه ما بلکه تا آخر تورنمنت مدعی قهرمانی است. اگر بتوانیم چنین تیم بزرگی را آزار دهیم، این اتفاق می‌تواند برای ما موثر باشد. البته باید برای سوئیس همه چیز هماهنگ باشد، فراموش نکنیم که برنده این مسابقه به عنوان صدرنشین گروه A به دور بعدی خواهد رفت."

 

 

1118854

 

سرمربی سوئیس نیز گفت:" همه می‌بینند فرانسوی‌ها زیر چه فشاری قرار دارند و رسانه‌ها هم چگونه به این فشار می‌افزایند. با این وجود آنها نتایج خوبی گرفته‌اند و ما با یک حریف بسیار قدرتمند طرف هستیم. بهرحال خروجی این بازی بستگی به ما دارد؛ ما برنامه خودمان را دنبال خواهیم کرد و می‌خواهیم تا جایی که ممکن است کار را برای فرانسه سخت کنیم."


گفتنی است اگر مصاف سوئیس مقابل فرانسه با مساوی به پایان برسد، فرانسه صدر جدول گروه باقی خواهد ماند و سوئیس به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک‌هشتم پایانی خواهد شد.

دیدگاه‌ها