کد خبر : 1419983 | 14 خرداد 1396 ساعت 15:46 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

فینال لیگ هندبال رومانی؛

ستاره‌های ایران در آستانه سه گانه

تیم هندبال دیناموبخارست که 3 بازیکن ایرانی در اختیار دارد در صورت پیروزی در دیدار فردا شب به سومین جام این فصل خود خواهد رسید.

ستاره‌های ایران در آستانه سه گانه

به گزارش "ورزش سه"، تیم دیناموبخارست رومانی که برادران استکی و سید علیرضا موسوی 3 لژیونر موفق این روزهای هندبال ایران را در اختیار دارد در بازی برگشت دیدار فینال ناسیونال لیگ رومانی که به صورت 2 برد از 3 دیدار برگزار میشود ؛ فردا دو تیم دیناموبخارست و چی اس ام بخارست به مصاف یکدیگر میروند.


در بازی اول این دو تیم که دو روز پیش برگزار شد تیم دیناموبخارست  با درخشش ستاره های ایرانی خود توانست با حساب 24 بر 23 حریف قدرتمند خود را پشت سر بگذارد ؛ در این دیدار سجاد استکی 6 گل ، الله کرم استکی 4 گل و سید علیرضا موسوی 1 گل برای دیناموبخارست به ثمر رساندند و در بازی فردا شب نیز با تمام قوا و برای برد به میدان خواهند آمد تا برای سومین سال پیاپی فاتح لیگ رومانی شوند و همچنان به یکه تازی خود ادامه دهند.


دو تیم دیناموبخارست و چی اس ام در 10 دیدار گذشته که به مصاف یکدگیر رفته اند 8 برد سهم دینامو و 2 برد نیز سهم چی اس ام بخارست بوده است و این نشان از برتری تیم دیناموبخارست در برابر چی اس ام می دهد ولی با توجه به این که هندبال بازی ثانیه ها است نمی توان پیش بینی درستی از این موضوع داشت.


دو تیم فردا از ساعت 19:30 دقیقه به وقت ایران به مصاف یکدیگر می روند که در صورت پیروزی دیناموبخارست این تیم به قهرمانی میرسد و سه گانه خود را با درخشش سه ستاره ایرانی خود به دست می آورد و در صورت شکست دیناموبخارست کار به بازی سوم کشیده خواهد شد ؛ تیم چی اس ام میزبان این دیدار است.

دیدگاه‌ها