کد خبر : 1615332 | 12 خرداد 1398 ساعت 16:07 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

محبوب های استقلال و پرده برداری از رازی بزرگ

مجیدی-منتظری، داستان پست اینستاگرامی پر ماجرا!

مدافع با تجربه استقلال امروز مدعی شد که باشگاه پیشنهادی برای تمدید قرارداد به او نداده است، موضوعی که خیلی زود با واکنش سرمربی موقت فصل گذشته آبی‌ها همراه شد.

مجیدی-منتظری، داستان پست اینستاگرامی پر ماجرا!

به گزارش ورزش سه، پژمان منتظری یکی از بازیکنان ثابت استقلال در نیم فصل دوم لیگ هجدهم بود، بازیکنی که تقریبا در تمام بازی‌ها برای آبی‌ها به میدان رفت و آنقدر نمایش خوبی داشت که شفر در بعضی بازی ها از او در پست دفاع راست و در بازی‌هایی دیگر از این بازیکن در پست مدافع وسط استفاده کرد.

 

منتظری اما امروز در فاصله دو هفته بعد از پایان لیگ هجدهم پستی اینستاگرامی منتشر کرد و مدعی شد که باشگاه هنوز هیچ پیشنهادی برای تمدید قرارداد به او نداده است و با این شرایط جدایی اش از جمع آبی پوشان برای لیگ نوزدهم قطعی است.

 

1410256

 

اما این موضوع از سوی فرهاد مجیدی بی پاسخ نماند و او خیلی زود اعلام کرد که در جلسه روز گذشته با امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه با پژمان منتظری تماس گرفته است تا از او بخواهد برای فصل بعد در جمع آبی پوشان بماند. البته این پایان ماجرا نبود چرا که مجیدی در پست اینستاگرامی خود عکس تماس با منتظری را منتشر کرد، جایی که ثابت می کند مربی جوان آبی‌ها که این روزها در حال بستن تیم و جذب بازیکن است در ساعت 13:07 و 13:08 دقیقه روز گذشته با منتظری تماس گرفته تا از این بازیکن درخواست کند که قراردادش را با آبی‌پوشان تمدید کند.

 

البته با توجه به این که تماس مجیدی با پژمان منتظری از طریق نرم‌افزارهای اینترنتی بوده است مشخص نیست که آیا این تماس برقرار شده یا مدافع با تجربه آبی ها آن را ندیده و به همین دلیل گمان کرده از باشگاه کسی با او تماس نگرفته است.

 

با توجه به اینکه پست اینستاگرامی پژمان منتظری در کمتر از یک ساعت توسط فرهاد مجیدی جواب داده شد باید دید در نهایت آیا مدافع باتجربه آبی‌ها پاسخی به ادعای مربی جوان استقلال می دهد یا قبول می‌کند که تماس فرهاد مجیدی را ندیده و به همین دلیل چنین فکر کرده که باشگاه تمایلی برای تمدید قرارداد با او ندارد.

 

1410315

 

فرهاد مجیدی این روزها در کنار کارهای فنی وظیفه بستن تیم برای فصل آینده استقلال را بر عهده دارد و آن طور که خودش ادعا کرده پژمان منتظری یکی از نفرات اصلی لیستش است و باید دید در نهایت آیا این مدافع با تجربه قراردادش با آبی‌ها را تمدید می‌کند یا سر حرفش می‌ماند و تصمیم می‌گیرد فوتبالش را در تیم دیگری برای لیگ نوزدهم ادامه دهد.

دیدگاه‌ها