کد خبر : 1629208 | 19 مرداد 1398 ساعت 17:45 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

قاضی زاده: رئیس قوه قضاییه به فوتبال ورود کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بار دیگر و این بار از طریق یک توئیت نسبت به ماجرای فساد در فوتبال ایران پرداخته و از رئیس قوه قضاییه خواهان ورود به این مساله شده است.

قاضی زاده: رئیس قوه قضاییه به فوتبال ورود کند

به گزارش" ورزش سه" احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی از منطقه فریمان سرخس و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بار دیگر نسبت به فدراسیون فوتبال موضع‌گیری کرد. او که در ماه های قبل یکی از منتقدان بزرگ فدراسیون فوتبال در زمینه های مختلفی بوده است؛ از حضور بازنشسته ها در فدراسیون تا مسایل مالی و همچنین مشکلات برگزاری فینال جام حذفی، قاضی زاده هاشمی چه در توئیتر و چه با مصاحبه مورد نقد قرار داده است. تاج هم در برابر انتقادهای او پاسخ هایی داد تا این جدال بدون آنکه به پایان برسد ادامه داشته باشد؛ بر همین اساس نماینده مردم فریمان و سرخس باردیگر مهدی تاج و فدراسیون فوتبال را هدف قرار داده و این بار از رئیس قوه قضاییه خواسته است که به مساله فساد در فوتبال ورود کند. او امروز در توئیترش نوشت:


" از رئیس قوه قضاییه که اخیرا با دستگیری و محاکمه دانه درشت ها جلودار مبارزه با فساد شده اند تقاضا دارم در خصوص رسیدگی به پرونده فساد فوتبال که از مرداد 96 در قالب 6 جلد و 1370 برگ سند در شعبه 9 بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه مفتوح است، ورود جدی و قاطع نمایند."

 

1425437


قاضی زاده هاشمی در اسفند ماه سال گذشته(97) در مصاحبه ای اعلام کرد :" تا جایی که می دانم دستگاه های نظارتی از دو هفته پیش به صورت جدی به فدراسیون فوتبال ورود کرده اند. هم راجع به قانون بازنشستگان و هم راجع به بحث هایی که در فدراسیون هست روند قضایی را پیش می گیرند." قاضی زاده پیش از این نیز عنوان کرده بود که تاج با مذاکره و لابی با فیفا جایگاهش را در فدراسیون فوتبال محکم کرده است.


با توجه به این توئیت نماینده منتقد مجلس درباره فدراسیون فوتبال می توان در انتظار پاسخ مهدی تاج نیز به این موضوع بود. تاج قبلا هم در چند مورد نسبت به بیانیه ها و مصاحبه ها و توئیت های قاضی زاده واکنش نشان داده بود.

دیدگاه‌ها