کد خبر : 1646990 | 10 آبان 1398 ساعت 13:06 | 47.7K بازدید | 0 دیدگاه

خوب بدانید درباره چه تیم بزرگی صحبت می کنید؛

پیروانی: بیکار نیستیم که برای شما لیدر بفرستیم!

سرپرست تیم پرسپولیس در برنامه شبهای فوتبالی صحبت های مختلفی درباره اتفاقات و حواشی پیرامون این تیم مطرح کرد.

پیروانی: بیکار نیستیم که برای شما لیدر بفرستیم!

به گزارش ورزش سه، شب گذشته در برنامه شبهای فوتبالی افشین پیروانی روی خط آمد و درباره مسائل مختلف باشگاه پرسپولیس و اتفاقات دیدار با ماشین سازی صحبت هایی انجام داد. حرف های سرپرست پرسپولیس را اینجا می خوانید:


دیروز جلسه فنی بود که من رفته بودم و اصلا قرار نبود جام داده شود. مربی ما اعتراض کرده که چرا آخر بازی جام داده می شود. من دیروز رفتم به جلسه و بعد از آن به جلسه باشگاه رفتم. امروز صبح هم در جلسه سازمان لیگ بودیم. ما بین بد و بدتر آمدیم بد را انتخاب کردیم. مربیان دو تیم 30 دقیقه به کنفرانس بروند و بعد بالا بیاییم برای دادن جام، اصلا شرایط مناسبی نبود. اگر باخته بودیم چه اتفاقی می افتاد؟ اینکه آقای کالدرون اعتراض کردند، چون تیم شرایط روحی خوبی نداشته است. یک سری بازیکن اصلا دلشان نمی خواست بیایند. خود من به زور آمدم.

 

هیچکس را از حضور در جشن منع نکردم

 

مربی ما اعتراض کرده، بعد می گویند که نه اینها هماهنگ کرده اند. به ما گفته بودید که در شهید کاظمی یا هتل جشن بگیرید. ما هم به خاطر آن شرایط بد، راضی شدیم که بعد از دیدار با ماشین سازی بگیریم. تیم هم نتیجه نگرفته بود و همه ناراحت بودند. شما دیدید یک سری بازیکن نیامدند. من باز هم تاکید می کنم هیچ کس را منع نکردم . شرایط روحی روانی آقای علیپور طوری نبود که بتواند بالا بیاید. شاید اگر من هم جای او بودم، نمی توانستم بیایم. خودتان هم دیدید زمانی که بالا آمدم چهره خندانی نداشتم.

 

هوادار بازوی اصلی پرسپولیس است

 

ما اگر امروز برده بودیم، می آمدیم دوم جدول و تیمی که چندین سال قهرمان است، مطمئنا از آن توقع قهرمانی می رود و از این بابت به هوادار حق می دهیم. هوادار عزیز می داند که اگر پرسپولیس قهرمان شده، به کمک بازوی اصلی اش که هوادار بوده، قهرمان شده است. هوادار همیشه پشت این تیم بوده.

 

علیپور دیگر این کار را نمی کند

 

حرکت حرکتی بود که باعث ناراحتی همه شد و گرنه اگر پنالتی به نحو دیگری بود، که به تیر می خورد یا دروازه بان می گرفت، اتفاق فوتبالی بود. من باز هم می گویم اگر دوباره پشت توپ قرار بگیرد، مطمئن هستم این تصمیم را نخواهد گرفت. من به نوبه خودم از هواداران عذرخواهی می کنم. اصلا کار خوبی نبود و نمی خواهم توجیه کنم. خواهشم از هواداران عزیز این است که تیم را کمک و حمایت کنند. این تیم مطمئنا بازی های سختی در پیش دارد و احتیاج به حمایت دارد.

 

1278555

 

بیکار نیستیم برای شما لیدر بفرستیم


انقدر راجع به پرسپولیس حرف درست کردند و گفتند مهندسی شده است. مگر می شود یک تیم 7 جام مهندسی شده بیاورد؟ این تیم بزرگی است و طرفدار دارد و قابل احترام است. یک سری تیم ها با هم متحد شده اند که علیه پرسپولیس باشند. من نمی دانم کجای قهرمانی پرسپولیس مهندسی شده بوده است. تیمی که با تفاضل گل بالا، خط دفاعی خوب، فینال آسیا رفته. آنجا هم مهندسی شده بود؟ بیاییم مثبت فکر کنیم. الان می گویند شعار بدهند. به خدا ما نه انقدر بیکاریم و نه وقت داریم. ما انقدر تیممان بزرگ است و بزرگ فکر می کند که احتیاج به تخریب تیم های دیگر نداریم. یعنی ما نفر می فرستیم که برود تیم های دیگر را تضعیف کند و علیه افراد دیگر شعار بدهد؟ به خدا اینها منسوخ شده است. اینها قدیمی شده است.


به ماجرای بشار منطقی نگاه کردیم

 

بشار رسن به خاطر مراسم پیاده روی اربعین که در عراق برگزار شد، دچار یک سری اتفاقات خاص کشور خودش بود و آمد توضیح داد. ما در کمیته انضباطی او را خواستیم و آمد گفت نمی توانم پاسپورتم را تمدید کنم. همین الان هم با اینکه چند روز غیبت داشت، نتوانست این کار را انجام دهد. بشار کسی بود که 4 روز بعد از فوت مادرش آمد برای پرسپولیس بازی کرد و الان جریمه ای که برایش در نظر گرفتیم مطمئنا تعلیقی است. این که دیر آمده قابل توجیه نیست ولی توضیحاتی که داد، نشان داد که می شد منطقی تر به این موضوع ورود کنیم. این سری برای بازی ایران و عراق دیگر قرار شده کارهای پاسپورت را انجام دهد. ما قوانین را می دانیم و آنجا سخت تر از همه جای دنیا کار پاسپورت انجام می شود و شاید نزدیک به یک ماه طول می کشد.

 

کالدرون حرفه ای است و نیاز به زمان دارد

 

جدا از جلسه فنی، آقای کالدرون درباره مطالبات اول بازیکنان و بعد خودشان صحبت کردند. مربی حرفه ای و بزرگی است و همه جوره پشت بازیکن هست. سالیان سال سابقه مربیگری و قهرمانی دارد. هر مربی ای در هر تیمی احتیاج به زمان دارد و باید مدتها بگذرد تا بتواند تفکرات تاکتیکی اش را القا کند. من فکر می کنم پرسپولیس تیم بزرگی است و نفرات خوبی دارد. انشاالله با یک مقدار حمایت و هماهنگی به نتیجه دلخواهش برسد.


می دانم لک پرسپولیسی است، اما...

 

 امروز اتفاقاتی افتاد. البته آقای لک را خیلی دوست دارم. پرسپولیسی هم هست. همیشه خوب گلری کرده است. اما الان چندین سال است که وقت بازی می خوابد. من دیروز گفتم و خیلی ها گله مند بودند. صحنه هایی من امروز دیدم که اصلا قشنگ نبود. وقت گذراندن، تابلوی تعویض بیاید لب خط و دوباره برگردانند، زمین خوردن و وقت تلف کردن، این ها خوب نیست. حالا اگر مربی ما حرفی بزند دوباره همه می آیند و اعتراض می کنند اما واقعا در لیگ ما اتفاقات خاصی می افتد.

 

در نشست خبری هرچه دلش خواست گفت، اما اتفاقی نیفتاد

 

شما می گویید کنفرانس مطبوعاتی. ما هفته قبل رفتیم بوشهر. اولین پرواز 8 شب بوده است. مربی ما چطور به نشست خبری برسد؟ شرایط هم طوری نیست که روزی پنجاه پرواز به هر شهری باشد. الان هر سفری که مربی ما به نشست نمی رسد، جریمه می شود. الان یک مربی در کنفرانس خبری می آید هر حرفی دلش می خواهد می زند، اما هیچ اتفاقی نمی افتد. من دلم خیلی پر است. انقدر نگویند پرسپولیس مهندسی قهرمان شده است. دوستان بدانید که پرسپولیس تیم بزرگی است. دارید درباره تیم بزرگ پرسپولیس صحبت می کنید. یک مقدار بیشتر فکر کنید.

 

دیدگاه‌ها