کد خبر : 1649182 | 20 آبان 1398 ساعت 10:39 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

در واکنش به شایعات اخیر

منصوریان: آنقدر می‌جنگیم تا از بحران عبور کنیم

علیرضا منصوریان نسبت به حواشی اخیر در گفت و گو با ورزش سه واکنش نشان داد.

منصوریان: آنقدر می‌جنگیم تا از بحران عبور کنیم

به گزارش "ورزش سه" در چند روز اخیر شایعات زیادی در خصوص قطع همکاری باشگاه ذوب‌آهن و علیرضا منصوریان به گوش رسیده است. اما تا به اینجا مدیرعامل جوان ذوبی‌ها با سکوت تعجب برانگیز خود هیچ واکنشی نسبت به شایعات فضای مجازی نداشته است. هم‌چنین در آخرین خبر آمده که تعیین تکلیف نهایی در جلسه امروز هیئت مدیره و با نظر قطعی مهندس یزدی زاده، مدیریت کارخانه مشخص می‌شود.

 

اما علیرضا منصوریان که این روزها شایعات زیادی در خصوص او به وجود آمده، در وا‌کنش به حواشی اخیر به ورزش سه گفت: من، بازیکنانم، مدیریت باشگاه و اعضای هیئت مدیره حق داریم که ناراحت باشیم. به خصوص بالا دستی‌های ما که خیلی برای تیم زحمت می‌کشند و اگر ناراحت نباشند غلط است. ۲۴ تیم در باشگاه ذوب‌آهن وجود دارد که تیم فوتبال ویترین آن است. به همین خاطر همه حق دارند که نگران و ناراحت باشند.

 

وی در ادامه گفت: ما یک خانواده هستیم که برای آن یک سری ناهمواری به وجود آمده و به شان باشگاه لطمه خورده است. علی‌رغم اینکه فوتبال خوبی بازی کردیم و دچار برخی بدشانسی‌، ناداوری و تزلزل در برخی خطوط شدیم؛ اما حالا وضعیت خوبی نداریم و می‌خواهیم آن را درست کنیم.

 

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص شرایط تیمش نیز گفت: در ابتدا باید خوشحال باشیم که در ذوب‌آهن هستیم. من همه چیز را با مدیرعامل باشگاه، اعضای هیئت مدیره و در راس همه با مدیریت کارخانه جلو می‌برم. فقط باید بگویم که به اندازه همه افراد باشگاه، فقط من ناراحت هستم. بنده سال گذشته در چنین شرایطی آمدم و می‌دانم که وضعیت برای هواداران، مدیریت و بازیکنان سخت است. اما باید تلاش کنیم تا این بحران حل شود. امروز با اعضای محترم هیئت مدیره جلسه دارم و سعی داریم به بهترین شکل ممکن مشکلات را حل کنیم. من نمی‌خواهم سوهان روح کسی باشم و باید یک سری مشکلات حل شود. چند ایده من و چند ایده هیئت مدیره دارد که به واسطه آن بحران را رفع می‌کنیم.

 

منصوریان که از اتفاقات رخ داده بسیار ناراحت بود، در خصوص حواشی به وجود آمده گفت: یک سری افراد از وضعیت به وجود آمده خوشحال نباشند. فقط بدانند روسیاهی برای آن‌ها می‌ماند که آتش این ماجرا را زیاد کردند. خیلی‌ها لطمه می‌زنند اما ما مبارزه می‌کنیم، می‌جنگیم و از این مرحله و بحران گذر خواهیم کرد. باشگاه ما با اینکه وضعیت مالی معلومی دارد و نتوانسته ریخت و پاش کند اما تا به اینجا در پرداخت قرارداد بازیکنان موفق عمل کرده و تلاش مدیریت باشگاه ستودنی است. امیدوارم امروز در جلسه به خرد جمعی برسیم و تیم را از بحران دربیاوریم. همه با هم می‌جنگیم‌ تا ذوب‌آهن به جایگاه اصلی خود بازگردد و مطمئن باشید که موفق خواهیم شد.

دیدگاه‌ها