کد خبر : 1653326 | 12 آذر 1398 ساعت 17:12 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: سیتی نیازی به بازسازی ندارد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تایید کرد که این تیم در ماه ژانویه فعالیتی در نقل و انتقالات انجام نخواهد داد.

گواردیولا: سیتی نیازی به بازسازی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در فصل جدید نتایج خوبی کسب نکرده است. سیتیزن ها خیلی زود از رقابت قهرمانی عقب مانده اند و با 11 امتیاز کم تر نسبت به لیورپول صدرنشین در رتبه سوم جدول قرار گرفته اند؛ موضوعی که باعث شده بسیاری معتقد باشند که تیم پپ گواردیولا نیاز به تقویت داشته باشد.

 

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی اما معتقد است که تیمش نیازی به تغییرات اساسی ندارد. گواردیولا در این باره گفت:" ما نیازی به بازسازی تیم نمی بینیم. با سه بازیکن تیم بازسازی نمی شود بلکه این اتفاق با هفت یا هشت بازیکن رخ خواهد داد؛ کاری که من در فصل دوم حضورم در این جا انجام دادم چرا که در آن زمان 11 بازیکن بالای 30 سال در اختیار داشتیم و این کار لازم بود. شاید به خرید دو یا سه بازیکن احتیاج داشته باشیم چرا که سیلوا به زودی تیم را ترک می کند و شرایط فرناندینیو نیز مشابه است. "

 

 

1455186

 

 

گواردیولا در ادامه تایید کرد که علاقه ای به خرید بازیکن در ژانویه ندارد:" در ژانویه هیچ بازیکنی نمی خواهیم. وقتی در تابستان کاری نمی کنید، شرایط در تابستان نیز به همین شکل خواهد بود. اگر در چهار، پنج یا شش سال بعدی اتفاق ویژه ای در ژانویه رخ دهد، آن زمان درباره اش حرف می زنیم. در حال حاضر باید برای اساس بازیکنانی که در اختیار داریم، تلاش کنیم. "

دیدگاه‌ها