کد خبر : 1667095 | 18 بهمن 1398 ساعت 18:00 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرار ویسی از اولین باخت؛

ماشین‌سازی 2- پیکان 2؛ بازگشت در 3 دقیقه!

شاگردان ویسی در لحظات پایانی با زدن دو گل به تساوی مقابل ماشین‌سازی رسیدند و از شکست نجات پیدا کردند.

ماشین‌سازی 2- پیکان 2؛ بازگشت در 3 دقیقه!

به گزارش "ورزش سه"، ماشین‌سازی پس از برتری مقابل استقلال و متوقف کردن سپاهان، در دیدار اخیرش برابر شهرخودرو شکست خورد ولی آنها امروز در مصاف با پیکان و با وجود اینکه تا دقیقه 90 با گل‌های فردین عابدینی و علی آل‌کثیر از حریف خود پیش افتاده بودند، نتوانستند برتری خود را حفظ کنند تا فیروزه‌ای پوشان بازگشت عجیبی به این بازی داشته باشند و با گل‌های میلاد شیخ‌سلیمانی و علیرضا کوشکی به یک امتیاز در تبریز برسند.

 


هفته نوزدهم لیگ برتر؛ جمعه: 98/11/18 ؛ ساعت: 15
استادیوم: سپهبد شهید قاسم سلیمانی/ تماشاگر: 90 نفر
داور: علی بای/ کمک‌ها: محمدرضا مدیرروستا و مهدی سیفی؛ داور چهارم: سید یعقوب حجتی؛ کمک داوران پشت دروازه: حامد سیری و محمدباقر پورباقر/ ناظر داوری: محسن ترکی.


ماشین‌سازی تبریز


حامد لک
شاهین توکلی
ادواردو دوسانتوس
فردین عابدینی
عزیز معبودی
علیرضا مصطفایی(74- سید محمد خرم‌الحسینی)
میلاد نوری
شاهین ثاقبی
بابک مرادی(1+90- هادی چهارمیری)
محمد قادری
علی آل‌کثیر


سرمربی: احد شیخ‌لاری

 

1476507

 


پیکان تهران


آرام آیراپتیان
میلاد شیخی‌سلیمانی
حجت حق‌وردی
علی حمودی
احسان جودکی
حسین پورامینی
امیرحسین کریمی(62- سعید واسعی)
فراز امامعلی(79- ابراهیم صالحی)
جلال‌الدین علی‌محمدی
جابر انصاری(49- علیرضا کوشکی)
شهریار مغانلو


سرمربی: عبدالله ویسی

 

1476508

 

 

اخطار


ادورادو دوسانتوس(13) محمد قادری(36) شاهین ثاقبی(1+45) شاهین توکلی(72) از ماشین‌سازی

 

احسان تاییدی(6+90) از پیکان

 

شرح گل


ماشین‌سازی 1 - پیکان صفر (دقیقه 35: فردین عابدینی): خطایی که در میانه زمین روی قادری اعلام شده بود را شاهین ثاقبی با ارسال دقیق و زیبایی به محوطه جریمه پیکان فرستاد تا فردین عابدینی، مدافع راست پیشتاخته ماشین‌سازی با ضربه سر گل اول این تیم را به ثمر برساند.

 

1476522

 

ماشین‌سازی 2 - پیکان صفر (دقیقه 75: علی آل‌کثیر): توپ‌گیری میلاد نوری در میانه زمین موجب شد تا توپ به خرم‌الحسینی برسد که پاس در عمق عالی او را علی آل‌کثیر در اختیار گرفت و بعد از پیشتازی تا محوطه جریمه پیکان و جا گذاشتن آیراپتیان، دروازه‌بان حریف، تبدیل به گل کرد.

 

ماشین‌سازی 2 - پیکان 1 (دقیقه 90: میلاد شیخی‌سلیمانی): سانتر جودکی از روی کرنر سمت راست زمین را میلاد شیخی‌سلیمانی با ضربه سر تبدیل به گل کرد.


ماشین‌سازی 2 - پیکان 2 (دقیقه 3+90: علیرضا کوشکی) پاس بلند به مقابل محوطه جریمه ماشین‌سازی را احسان تاییدی با ضربه سر به مغانلو رساند که شوت او را مدافعان سبزپوش به طور ناقص برگشت دادند تا توپ به علیرضا کوشکی برسد، اما بعد از اینکه شوت محکم او را حامد لک دفع کرد، مجددا توپ به شکل عجیبی به او خورد تا گل تساوی پیکان به ثمر برسد.

 

* اتفاق ویژه

 

طلسم ماشین‌سازی مقابل پیکان همچنان ادامه دارد؛ سبزپوشان تبریزی که در هفت تقابل اخیرشان با پیکان چهار باخت و سه مساوی داشتند، امروز هم در دقایق پایانی برتری را از دست دادند و متوقف شدند.

 


لحظات حساس


دقیقه 2: شوت پشت محوطه مرادی دراختیار آیراپتیان قرار گرفت.

08:07- پاس چیپ بلند پورامینی از میانه زمین به پشت مدافعان ماشین‌سازی در موقعیت مشکوک به آفساید به انصاری رسید که شوت او را حامد لک به خوبی دراختیار گرفت.

19:15- حمله جدی پیکان از سمت راست زمین می‌توانست با گل اول برای این تیم همراه باشد، اما توپ ارسالی برای مغانلو و ضربه سر او به امامعلی رسید که پاس به عقب این بازیکن را علی‌محمدی نتوانست تبدیل به گل کند و شوت او از بالای دروازه ماشین‌سازی به بیرون رفت.


21:13- ارسال جودکی و ضربه سر انصاری از روی دروازه ماشین‌سازی عبور کرد.


22:10- سانتر مصطفایی را بابک مرادی پس از مهار توپ تبدیل به گل کرد، اما کمک داور اول خطای بازیکن ماشین‌سازی روی جودکی را گفت تا این گل مردود شود.

 

32:11- پاس چیپ زیبای میلاد نوری در موقعیت خوبی به علی آل‌کثیر رسید، اما در زمان فرار او به محوطه جریمه پیکان، شیخ‌سلیمانی دست او را کشید و به نظر می‌رسید مرتکب خطای پنالتی شده، اما علی بای داور مسابقه چنین اعتقادی نداشت و بازی را دنبال کرد.

 

36:00- مغانلو فرار سریعی به محوطه جریمه ماشین‌سازی داشت و خود را در موقعیت گلزنی قرار داد که خروج به موقع حامد لک اجازه پیشتازی به او نداد تا توپ بعد از برخورد به این دروازه‌بان به کرنر برود.


39:51- ماشین‌سازان کرنر را کوتاه کار کردند که در ادامه شوت پای چپ مرادی از پشت محوطه به سمت دروازه پیکان، در میانه راه به ثاقبی برخورد داشت و به شکل خطرناکی از کنار تیرک عمودی به بیرون رفت.

 

1476537

 

72:05- فرصت عالی گلزنی برای پیکان توسط مغانلو هدر رفت و این مهاجم نتوانست ارسال دقیق سعید واسعی از روی ضربه ایستگاهی را تبدیل به گل کند تا توپ از کنار دروازه ماشین‌سازی به بیرون برود.

 

82:35- شوت پای چپ سعید واسعی از پشت محوطه جریمه با فاصله نسبتا زیادی از دروازه ماشین‌سازی راهی اوت شد.

 

83:55- ضربه ایستگاهی استثنایی راه دور میلاد نوری به کنج دروازه پیکان رفت، اما واکنش خوب آیراپتیان و دفع توپ به کرنر اجازه نداد گل سوم ماشین‌سازی به زیبایی به ثمر برسد.

 

86:55- شوت روی پای جودکی را حامد لک راهی کرنر کرد.

 

89:00- ارسال واسعی از روی ضربه آزاد با ضربه تاییدی به تیرک افقی دروازه ماشین‌سازی اصابت کرد و در ادامه حمله فیروزه‌ای پوشان تنها یک کرنر برای آنها به همراه داشت.

 


در حاشیه


* میلاد نوری پس از یک بازی غیبت در ترکیب ماشین‌سازی به دلیل مصدومیت، مجددا به جمع نفرات اصلی تیمش بازگشته و در خط میانی زمین برابر پیکان به میدان می‌رود.
* مسیح زاهدی بخاطر سرماخوردگی در فهرست ماشین سازی حضور ندارد.
* سید محمد ستاری، مدافع چپ پیکان تنها بازیکن محروم این مسابقه است.
* ترکیب پیکان در لحظه آخر دچار یک تغییر شد که سید مهران موسوی به دلیل آسیب دیدگی از جمع نفرات اصلی خارج و جای خود را به میلاد شیخی‌سلیمانی داد.
* تماشاگران ماشین‌سازی استقبال چندان خوبی از این دیدار نداشتند.

* احد شیخ‌لاری، سرمربی ماشین‌سازی در دقیقه 9 به دلیل اعتراض به داوری به خاطر عدم اعلام آفساید مهاجم پیکان، با کارت زرد جریمه شد.

 

دیدگاه‌ها