کد خبر : 1667975 | 22 بهمن 1398 ساعت 21:25 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز لیگ برای نمایندگان ایران چطور گذشت؟

سپاهان آبروی ایران در هفته اول را خرید!

با اتمام بازی پرسپولیس و الدحیل هفته اول لیگ قهرمانان آسیا برای ایران با تنها 4 امتیاز از چهار دیدار به پایان رسید.

به گزارش "ورزش ‌سه"،  هفته اول لیگ قهرمانان آسیا برای نمایندگان ایرانی چندان درخشان نبود و تنها 4 امتیاز از چهار دیدار در مجموع به دست آمد.

 

*گروه A: استقلال زورش به الشرطه نرسید


استقلال در اولین دیدار گروهی خود در اربیل به مصاف الشرطه عراق رفت و علی‌رغم رسیدن به گل اول نتوانست برنده از زمین مسابقه خارج شود. شاگردان فرهاد مجیدی بعد از پیروزی با ارزش برابر الکویت و الریان در مرحله پلی آف، با امید بسیار برای کسب برد به عراق رفتند اما در نهایت این بازی را با نتیجه تساوی 1-1 به پایان بردند. مهدی قائدی نیز در اواسط بازی با مصدومیت رو به رو شد که خبر تلخی برای آبی‌ها به حساب می‌آمد. هر چهار تیم این گروه با امتیازی واحد هفته اول را به اتمام رساندند و در انتظار هفته‌های آینده هستند. استقلال بازی بعدی خود را با الاهلی عربستان انجام می‌دهد.

 

1477504

 

*گروه B: شهر خودرو مقابل قهرمان آسیا حرفی برای گفتن نداشت!


شاگردان مجتبی سرآسیایی در اولین تجربه آسیایی خود با قرعه سختی رو به رو شدند. بازی با الهلالی که قهرمانی آسیا را به دست آورده و همیشه مدعی است. این تیم با دو گل کاریلو و گومیس، ستاره‌هایی از پرو و فرانسه به پیروزی آسانی برابر نماینده ایران دست یافتند تا کماکان به پیروزی‌های آسیایی خود ادامه دهند. شهر خودرو با این باخت در رده آخر گروه خود قرار گرفت و هفته آینده در ازبکستان به مصاف پاختاکور می‌رود.

 

1477503

 

گروه  c: سیزده دقیقه طوفانی برای شکست در دوحه


پرسپولیس در اولین گام با رقیب جدی گروه خود بازی کرد. الدحیل که با جذب بازیکنان همچون ماریو مانژوکیچ به دنبال موفقیت‌های آسیایی است در اولین گام برابر نماینده ایران قرار گرفت و توانست با دو گل مانژوکیچ و ادمیلسون در همان دقایق بازی کار را به سود خود پایان ببرد. در ادامه سرخ‌ها توپ و میدان را در دست گرفتند اما به موقعیت خاصی نرسیدند تا گام اول را با شکست بردارند. سرخ‌ها هفته آینده در دیدار در امارات برابر شارجه قرار می‌گیرند.

 

1477505

 

گروه D: سپاهان، قاطع ترین پیروز آسیا


سپاهان در بازگشت دوباره به آسیا برابر العین امارات قرار گرفت و توانست پیروزی قاطعی به دست آورد.  این تیم با چهار گل از محمد محبی، استنلی کی‌روش، سروش رفیعی و محمد طیبی به برد مهمی در خاک امارات دست یافت تا تنها نماینده پیروز ایرانی در هفته اول باشد. سپاهان تا به اینجا قاطع ترین پیروزی لیگ قهرمانان را به دست آورده و در صدر جدول گروه خود قرار گرفته است. سپاهان هفته آینده در قطر برابر السد قرار می‌گیرد و باید دید برابر شاگردان ژاوی هرناندز چه نتیجه‌ای به دست می‌آورند.

 

1477502

دیدگاه‌ها