کد خبر : 1685825 | 05 خرداد 1399 ساعت 21:59 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی لنگه کفش فرگوسن مستقیم به بکام خورد!

مایکل سیلوستره، مدافع سابق منچستریونایتد در مورد درگیری معروف الکس فرگوسن و دیوید بکام صحبت کرد.

بدشانسی لنگه کفش فرگوسن مستقیم به بکام خورد!

به گزارش "ورزش سه"، در ماه های پایانی حضور دیوید بکام در اولدترافورد در سال 2003 و بعد از شکست یونایتد در دور پنجم جام حذفی آن سال در اولدترافورد مقابل آرسنال، اخباری در مورد درگیری این بازیکن و فرگوسن و پرتاب لنگه کفش از سوی فرگی به ستاره انگلیسی شنیده شد. سیلوستره مدعی شد این لنگه کفش دقیقا به صورت بکام برخورد کرد و حتی ممکن بود درگیری ایجاد شود.

 

1498875

 

مایکل سیلوستره به مجله فورفورتو گفت: "من آنجا بودم و همه شوکه شده بودند، اما اتفاقاتی از این دست در اتاق رختکن اتفاق می افتد. این یک ضربه تصادفی از سوی رئیس بود، این فقط بدشانسی این بود که کفش مستقیما به صورت بکهام برخورد کرد. او بسیار عصبانی بود و ما برای جلوگیری از درگیری مجبور شدیم مداخله کنیم. اما همانجا پایان دیوید بکام در رختکن یونایتد فرا رسید.

 

فرگوسن شور و شوق زیادی برای فوتبال داشت، اما از جنبه هایی مانند آماده سازی بازیکنان در تمرینات و همچنین ساختن استراتژی تیم به دستیارانش نیز اعتماد می کرد. هر زمان که دستیار جدیدی در تیم اول حاضر می شد، روال تغییر می کرد. این بدان معنی بود که ما با فرهنگ های مختلف فوتبال، با روش های متفاوت تفکر و آماده سازی برای مسابقه آشنا می شدیم."

دیدگاه‌ها