کد خبر : 1717800 | 17 آبان 1399 ساعت 11:00 | 64.1K بازدید | 1 دیدگاه

رای‌ها را بشمارید یا شمارش متوقف شود؟

بایدن و ترامپ در لیگ برتر انگلیس چه می‌کنند؟

ساوتهمپتون بعد از صدرنشینی تاریخی در لیگ برتر انگلیس‌، فرصت را برای شوخی با توییت دونالد ترامپ درباره انتخابات آمریکا مناسب دید.

بایدن و ترامپ در لیگ برتر انگلیس چه می‌کنند؟

به گزارش "ورزش سه"، ساوتهمپتون دیروز در هشتمین بازی خود در این فصل لیگ برتر جزیره نیوکاسل را 2-0 شکست داد تا برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر انگلیس صدرنشینی در این لیگ را تجربه کند.

 

1541824

شوخی ساوتهمپتون با توییت ترامپ بعد از صدرنشینی تاریخی در لیگ برتر

 

باشگاه ساوتهمپتون بعد از این پیروزی تاریخی فرصت را برای شوخی کردن با یک توییت جنجالی دونالد ترامپ که در میانه انتخابات آمریکا منتشر شده بود مناسب دید. باشگاه ساوتهمپتون در حساب توییتری خود پستی منتشر کرد و با اشاره به جدول لیگ برتر و صدرنشینی خود از جمله کوتاه ترامپ استفاده کرد: " شمارش را متوقف کنید".

 

1541825

توییت ترامپ که ساوتهمپتون با آن شوخی کرد: شمارش را متوقف کنید!

 

ترامپ که در حال حاضر منتظر اعلام رسمی نتایج شمارش آرا در انتخابات آمریکا است روز پنج شنبه مدعی شد که رقیب او حزب دموکرات در شمارش آرا مشغول تقلب است. درحالیکه اخبار نشان می داد جو بایدن رقیب ترامپ از او پیشی گرفته رئیس جمهور آمریکا در یک توییت خواهان توقف شمارش آرا شده و نوشت: " شمارش را متوقف کنید".

 

اما تنها ارجاع به انتخابات آمریکا در فوتبال انگلیس به این توییت باشگاه ساوتهمپتون خلاصه نمی‌شود و پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی از منظری دیگر به جنجال در روند انتخابات و شمارش آرای ایالات متحده اشاره کرده است.

 

پپ گواردیولا که تیمش در یکی از مهمترین بازی‌های فصل فردا در خانه خود به مصاف لیورپول خواهد رفت در آستانه این بازی با اشاره به اینکه فصل تازه آغاز شده و نتیجه یک بازی هر چقدر هم که مهم باشد نمی‌تواند تعیین قهرمان را مشخص کند از جمله‌ای استفاده کرد که جو بایدن، رقیب ترامپ از حزب دموکرات، از آن استفاده کرده است: " همه رای‌ها باید شمرده شود".

 

سیتی و لیورپول در سه سال گذشته پرقدرت‌ترین تیم‌های لیگ برتر بوده اند و شاگردان گواردیولا بعد از دو فصل قهرمانی پیاپی، فصل گذشته قهرمانی را به لیورپول واگذار کردند.

 

1541656

 

گواردیولا در آستانه بازی فردا بین سیتی و لیورپول با اشاره به اینکه نتیجه یک بازی نمی‌تواند قهرمان فصل را تعیین کند گفت: " بازی ما با لیورپول بازی مهم است ولی مثل انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، همه رای‌ها باید شمرده شود".

 

سرمربی سیتی در ادامه گفت: " هنوز بازی‌های زیادی مانده و امتیازهای زیادی برای گرفتن وجود دارد".

 

 

 

دیدگاه‌ها