کد خبر : 1738701 | 01 اسفند 1399 ساعت 19:03 | 26.9K بازدید | 1 دیدگاه

حامد لک بهترین بازیکن نیمه اول بود؛

الهویی: نتیجه امروز را ملاک قرار ندهید

مربی گل‌گهر معتقد است این تیم در نیمه اول نمایش بهتری از پرسپولیس ارائه کرد.

الهویی: نتیجه امروز را ملاک قرار ندهید

به گزارش "ورزش سه"، سعید الهویی پس از شکست گل‌گهر مقابل پرسپولیس اظهار کرد: به تیم پرسپولیس بخاطر نتیجه‌ای که به دست آوردند، تبریک می‌گویم و از این باخت ابراز ناراحتی می‌کنیم. از هواداران سیرجان به دلیل اتفاقات این مسابقه و نتیجه‌ای که رقم خورد، معذرت می‌خواهیم.

 

او ادامه داد: درست است که پرسپولیس در نیمه اول به گل رسید، اما کنترل بازی و ایجاد موقعیت‌ها به نفع تیم ما بود و آنها فقط روی یک ضد حمله به گل رسیدند. ما در نیمه اول به اندازه کافی موقعیت ایجاد کردیم و به تیرک دروازه هم زدیم و دروازه‌بان پرسپولیس هم چندین موقعیت گل را از ما گرفت.

 

مربی گل‌گهر اضافه کرد: برخلاف نیمه اول، نتوانستیم در نیمه دوم کنترل جریان بازی را در دست بگیریم و اسیر ضد حملات پرسپولیس شدیم.

 

الهویی اضافه کرد: باشگاهی مثل گل‌گهر نیاز به زمان دارد تا به مرور زمان به جایگاه واقعی خود در فوتبال ایران برسد. ما نباید نتیجه امروز را ملاک قرار دهیم. کیفیت بازی دو تیم را در نظر بگیرید.

 

او تصریح کرد: ما در نیمه دوم بسیار بد بودیم، اما در نیمه اول تیم گل‌گهر، فینالیست آسیا را تا محوطه جریمه خودش عقب برد و توپ را به تیرک دروازه هم زد. فکر می‌کنم در نیمه اول حامد لک بهترین بازیکن زمین بود و واکنش‌های خوبی داشت.

 

مربی گل‌گهر یادآور شد: در نیمه دوم خوب نبودیم و اسیر حرفه‌ای‌گری بازیکنان پرسپولیس شدیم که در ضد حملات نمایش خوبی داشتند و از اشتباهات ما به بهترین شکل بهره بردند.

دیدگاه‌ها