کد خبر : 1738705 | 01 اسفند 1399 ساعت 19:25 | 96.3K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت به وضعیت سفید

مهدی شیری علیه اینستاگرام و توئیتر

برای فوتبالیست‌ها دنیا به همین شکل است؛ یا سیاهِ سیاه یا روی ابرها و سفید. قصه این روزهای مهدی شیری.

مهدی شیری علیه اینستاگرام و توئیتر

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس برای دومین بار به فینال آسیا رسیده بود و هواداران این تیم امیدوار بودند به نقطه تاریک موزه افتخارات خود یک نور تاریخی بتابد و با دستیابی به قهرمانی ستاره آسیایی را به کارنامه خود اضافه کنند. صعود دراماتیک آنها با از پیش رو برداشتن رقبای قدرتمند منطقه غرب آسیا و حضور در فینال آسیا در تقابل با اولسان هیوندای کره جنوبی آنها را به این باور رسانده بود که برای اولین بار قادر خواهند بود به این مهم دست یابند.

 

گل مهدی عبدی آنها را بیش از پیش به این باور نزدیک کرده بود که البته ثانیه‌هایی بعد پنالتی نوراللهی همه چیز را به تعادل کشاند اما هنوز این امید وجود داشت. در نیمه دوم اما به عجیب‌ترین شکل ممکن شرایط علیه آنها شد و دستان مهدی شیری جام را تقدیم حریف کرد تا یک ناکامی دیگر نصیب سرخ‌ها شود. مهدی شیری با پنالتی عجیب و بدموقع خود همه چیز را علیه خود دید. در کسری از ثانیه فضای سوشال پر از طعنه‌ها، فحاشی و کنایه تند نسبت به مهدی شیری شد تا همه چیز برای مدافع راست سرخ‌ها سیاه شود.

 

شیری که چندی قبل‌تر با دعوت پر حاشیه‌اش به تیم ملی حمایت همه جانبه هواداران و اعضای تیم را متوجه خود می‌دید، اکنون همه چیز را برعکس و علیه خود دید و همه او را مقصر اصلی شکست برابر دیگر فینالیست لیگ قهرمانان قلمداد می‌کردند.

 

1574373

 

پرسپولیس از دوحه بازگشت اما ذهن خراب مهدی شیری و آسیبی که بابت این اتفاق متوجه او شده بود، باعث شد تا حتی یحیی گل محمدی هم چتر حمایتی خود را از روی سر او بردارد و به نیمکت نشین صرف در این تیم تبدیل شود و پست تخصصی خود را به عنوان تنها مدافع راست این تیم نیز در اختیار سیامک نعمتی ببیند. بعد از چهار بازی نیمکت نشینی و بی‌خبری، او در غیاب دو مدافع تخصصی در خط دفاع میانی به ترکیب بازگشت و در پست عجیب دفاع میانی به کار گرفته شد. نمایش قابل بحث سرخ‌ها در این تقابل برابر آلومینیوم و شکست مقابل حریف باعث شد تا باز دیگر هجمه‌ها علیه شیری شکل گیرد. با این حال اینبار یحیی که به خوبی از اشتباه خود در تصمیم برای بازی دادن به این بازیکن در پست غیرتخصصی واقف بود، او را به پست تخصصی بازگرداند. شیری در بازگشت به پست تخصصی نیز توانست بار دیگر به بازیکنی قابل اعتنا تبدیل شود و سهم بزرگی در موفقیت‌های چهار بازی اخیر و بسته ماندن دروازه ایفا کند.

 

دیدار برابر گل گهر اما یک بازگشت فوق العاده برای شیری بود؛ او اینبار با فراغ بال و اعتماد بنفس بالا یک روز موفق را در جدال با گل گهر پشت سر گذاشت و توانست اولین گل خود با پیراهن این تیم را در زمان حضورش در جمع سرخپوشان ثبت کند و بعد از مدت‌ها هم در نقش گلساز ظاهر شود.

 

اتفاقی که نظرها را بار دیگر نسبت به شماره ۱۷ سرخ‌ها تغییر داد. شیری اکنون بار دیگر با روزهای سفید دوران حضور در پرسپولیس بازگشته است و امیدوار است اینبار با تداوم این شرایط هیچ وقت فضای مجازی و هواداری را علیه خود نبیند.

دیدگاه‌ها