کد خبر : 1740207 | 09 اسفند 1399 ساعت 14:15 | 22.4K بازدید | 1 دیدگاه

کار سختی برای جذب بازیکن داریم

مدیرروستا: طاهرخانی خودش درخواست جدایی داد

سرپرست پیکان تهران درباره نقل و انتقالات و شرایط تیمش توضیحاتی را ارائه کرد.

مدیرروستا: طاهرخانی خودش درخواست جدایی داد

علی اصغر مدیرروستا در گفت وگو با خبرنگار  "ورزش سه" درباره وضعیت پیکان تهران قبل از مسابقه با نفت آبادان بیان کرد: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. تمرینات ما به طور منظم طی روزهای گذشته انجام شده و دو بازی تدارکاتی نیز داشتیم که به هماهنگ تر شدن تیم کمک کرد. دو بازیکن جدید هم به خدمت گرفتیم ودر صدد هستیم تا برخی نفرات دیگر را با صلاحدید کادرفنی جذب کنیم و در ادامه رقابت ها با قدرت بیشتری به میدان برویم.


وی درباره جدایی شاهین طاهرخانی از پیکان خاطرنشان کرد: او در ابتدای فصل با نظر کادرفنی به جمع نفرات ما اضافه شد و در مسابقات ابتدایی نیز برای تیم به میدان رفت. متاسفانه مصدومیتی که برایش پیش آمد باعث شد تا از ترکیب دور بماند و در ادامه نیز کادرفنی تشخیص داد از بازیکنان دیگر در ترکیب پیکان استفاده کند. حالا که به تعطیلات نیم فصل و نقل و انتقالات رسیدیم، او خودش با توجه به اینکه می خواهد در تیمی باشد که بازی کند، درخواست جدایی داده است. باشگاه پیکان هیچ مشکلی با طاهرخانی و هیچ بازیکن دیگری ندارد و حالا که خودش هم درخواست جدایی داده ما به او سخت نمی گیریم و سعی می کنیم این جدایی در نهایت دوستی صورت بگیرد.


سرپرست پیکان با اشاره به نقل و انتقالات تیم های دیگر لیگ برتر تاکید کرد: شرایط در فصل نقل و انتقالات نیم فصل برای جذب بازیکن بسیار سخت است. اکثر بازیکنان با تیم های دیگر قرارداد دارند و باشگاه ها نیز درخواست های مالی زیادی برای صدور رضایتنامه دارند. از طرفی بودجه ما در پیکان محدود است و نمی توانیم هزینه زیادی در این خصوص انجام بدهیم. با این حال تلاش می کنیم با شرایط و بودجه ای که داریم، نفرات مورد نظر کادرفنی را جذب و تیم را برای نیم فصل دوم تقویت کنیم.


مدیرروستا در پایان افزود: از همه نظر آماده مسابقه با نفت آبادان هستیم و تلاش می کنیم با تمام قدرت مقابل این تیم به میدان برویم. امیدوارم اسیر اتفاقات و بدشانسی ها نشویم و بتوانیم با یک نتیجه خوب زمین بازی را در روز دوشنبه ترک کنیم.

 

دیدگاه‌ها