کد خبر : 1765058 | 09 تیر 1400 ساعت 23:05 | 27.7K بازدید | 6 دیدگاه

همه بچه‌ها گلایه دارند؛

نوراللهی: باشگاه هیچ حرکت مثبتی انجام نمی‌دهد

هافبک پرسپولیس از عدم توجه باشگاه به کادر فنی و بازیکنان این تیم گلایه کرد.

نوراللهی: باشگاه هیچ حرکت مثبتی انجام نمی‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، احمد نوراللهی در پایان دیدار پرسپولیس و گل‌گهر اظهار کرد: خدا را شکر موفق شدیم برنده این مسابقه حساس شویم و سه امتیاز را بگیریم. جای هیچ اشتباهی وجود ندارد و خوشبختانه توانستیم به برد برسیم.

 

او درباره گل زیبایی که مقابل گل‌گهر به ثمر رساند، ابراز کرد: کار گروهی مهم است و کارهای فردی اهمیتی ندارد. خدا را شکر تیم به سه امتیاز رسید و ان‌شاالله در هفته‌های آینده نیز به برد برسیم.

 

هافبک پرسپولیس درباره انگیزه بالای این تیم برای رسیدن به پنجمین جام قهرمانی عنوان کرد: کادر فنی زحمت می‌کشد و بازیکنان عزیز از جان خود مایه می‌گذارند ولی ما یک گلایه از مدیریت باشگاه داریم. ما نمی‌دانیم که دقیقا چه کاری انجام می‌دهند. بازیکنان زحمت می‌کشند، اما باشگاه هیچ حرکت مثبتی انجام نمی‌دهد و بچه‌ها و کادر فنی گلایه‌های زیادی دارند.

 

نوراللهی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گلایه‌های او بخاطر مباحث مالی است، گفت: بله، مباحث مالی هم هست. باور کنید بچه‌ها از جان خود مایه می‌گذارند. پنج هفته از لیگ برتر باقی مانده، اما بچه‌ها هر شب با استرس می‌خوابند و بیدار می‌شوند تا مبادا اتفاقی بیفتد که دوباره قهرمان نشویم. همه تیم تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند.

 

1618176

 

او یادآور شد: نمی‌دانم بگویم چند درصد دریافتی داشتیم. ۶۰-۵۰ درصد از قرارداد را گرفته‌ایم، اما به عشق هواداران زحمت می‌کشیم ولی اینکه باشگاه نخواهد برای بازیکنان و کادر فنی کاری انجام ندهد، می‌شود کار یک‌طرفه ما برای تماشاگران. تا آخر عمر هم برای این هواداران زحمت می‌کشیم، اما به شرطی که باشگاه پرسپولیس، مدیریت و هیئت مدیره بتوانند برای بازیکنان کاری انجام دهند.

 

هافبک پرسپولیس یادآور شد: کاری به تمدید قراردادها ندارم؛ فصلی که هنوز تمام نشده، بیش از یکسال طول کشیده و کادر فنی و بازیکنان تلاش کردند، اما اینکه مدیریت بخواهد کم‌کاری کند، جایز نیست و از آنها می‌خواهیم به پرسپولیس کمک کنند.

 

نوراللهی تصریح کرد: نمی‌خواهم به حواشی بپردازم و بگویم قراردادها را منتشر کنید، اما باشگاه باید به تعهدات خود عمل کند. بازیکنان و کادر فنی در این لیگ فرسایشی از جان مایه گذاشتند؛ در این لیگ فرسایشی تلاش زیادی داشتیم و زحمت کشیدیم تا تیم در صدر جدول باشد.

 

او تاکید کرد: پنج هفته از لیگ برتر مانده و تلاش می‌کنیم تا قهرمان شویم. جام حذفی را هم در پیش داریم و با تمام قوا پیش می‌رویم تا در هر دو مسابقات به قهرمانی برسیم و دل هواداران را شاد کنیم.

 

دیدگاه‌ها