کد خبر : 1765062 | 09 تیر 1400 ساعت 23:15 | 16K بازدید | 3 دیدگاه

عاشوری: پنالتی می‌گرفتند، نتیجه عوض می‌شد

هافبک گل‌گهر معتقد است عدم اعلام پنالتی به سود تیمش در نتیجه دیدار با پرسپولیس تاثیر گذاشت.

عاشوری: پنالتی می‌گرفتند، نتیجه عوض می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، علی‌اصغر عاشوری پس از شکست گل‌گهر مقابل پرسپولیس گفت: ابتدای مسابقه بخاطر تغییر سیستم یک مقدار سرگردان بودیم، اما در ادامه توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم. هرچه از بازی می‌گذشت، سوار بر مسابقه بودیم و در ۲۰ دقیقه آخر کاملا مالکیت توپ را در اختیار گرفتیم. البته پرسپولیس هم نمایش خوبی داشت و یک بار هم به تیرک آنها زدیم.

 

او در خصوص داوری این دیدار ابراز کرد: فکر می‌کنم یک صحنه مشکوک داشت که اگر آن صحنه پنالتی گرفته می‌شد، به بازی برمی‌گشتیم و حتی شاید گل پیروزی را می‌زدیم و سه امتیاز را می‌گرفتیم. فکر می‌کنم تیم ما امروز خیلی خوب کار کرد.

 

هافبک گل‌گهر درباره اعتراض‌های قلعه‌نویی به داوری عنوان کرد: حق دارد؛ دو مسابقه است که مقابل استقلال و پرسپولیس علیه ما سوت می‌زنند. اگر امروز پنالتی ما گرفته می‌شد، شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد. چقدر به ضرر ما قضاوت کردند. بالاخره به امیرخان هم فشار می‌آید. تیم انقدر زحمت می‌کشد و خوب کار می‌کند ولی هیچ امتیازی نمی‌گیرد.

 

عاشوری در مورد شانس گل‌گهر برای کسب سهمیه آسیایی اظهار کرد: تلاش خودمان را انجام می‌دهیم و بچه‌ها بیشتر از آنچه دارند، مایه می‌گذارند؛ باید منطقی هم رفتار کنیم؛ تیمی که دومین سال حضورش در لیگ برتر است، باید با آن منطقی برخورد کرد. ما تا اینجا هم نمایش خوبی داشتیم و در ادامه فصل هم بهتر ظاهر می‌شویم.

دیدگاه‌ها