کد خبر : 1774373 | 25 مرداد 1400 ساعت 17:27 | 13.4K بازدید | 1 دیدگاه

لواندوفسکی و هالند تفاوت دارند،

ناگلسمان: نباید به ارلینگ هالند فضا بدهیم

یولیان ناگلسمان، سرمربی بایرن مونیخ از در اختیار داشتن رابرت لوامدوفسکی در تیم خود رضایت دارد.

ناگلسمان: نباید به ارلینگ هالند فضا بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب تساوی در اولین بازی فصل برابر گلادباخ، بایرن مونیخ فردا شب در سوپرجام آلمان به مصاف دورتموند خواهد رفت. یولیان ناگلسمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ در نشست خبری قبل از این دیدار حضور یافته و مدعی شد تیمش نباید به ارلینگ هالند سرعتی فضا بدهد.

 

شرایط بازیکنان بایرن مونیخ: "لوکاس هرناندز امروز تمرینات خود را با توپ از سر می گیرد، اما باید از نظر فیزیکی آماده شود. من از پیش بینی کردن متنفرم. البته هرناندز هر چه سریع تر برگردد خوشحال می شویم، اما او به زمان نیاز دارد. من نیز به لوکاس نیاز دارم و از بازگشت او خوشحال خواهم شد.

 

1634025

 

کوکو تولیسو احتمالا فردا به تیم ملحق خواهد شد. او آخر هفته با تیم زیر 23 سال تمرین کرد و عملکرد فوق العاده ای ارائه داد. تولیسو همچنیین هنگام حضور در هر دو جلسه تمرینی ما تاثیرگذار ظاهر شد و اگر امروز همه چیز خوب پیش برود نام این بازیکن در لیست نهایی قرار می گیرد.

 

دایوت اوپامکانو هنوز جلسات تمرینی زیادی با هم تیمی های جدید خود نداشته است. سبک بازی اینجا با لایپزیش خیلی متفاوت نیست. من فکر نمی کنم بحث در مورد عملکرد اوپامکانو در اولین بازی مقابل گلادباخ منطقی باشد."

 

درخشش ارلینگ هالند در ترکیب دورتموند: "او یک مهاجم برجسته بوده و آنچه هالند برای دورتموند به ارمغان می آورد فوق العاده است. ما نباید به هالند فضا برای نفوذ به عمیق بدهیم. هالند با سرعت 36 کیلومتر در ساعت او فوق العاده سریع است. ما بهترین دروازه بان جهان را داریم، اما در فوتبال همه چیز معطوف به عملکرد تیمی است."

 

1604146

 

تقابل رابرت لواندوفسکی و هالند: "لوا در چندین سال اخیر ثابت مهاجم درجه یکی حسوب می شود. ارلینگ مدت زیادی نیست در بوندسلیگا حضور پیدا کرده، اما گل های فراوانی به ثمر رسانده است. آنها مهاجمان متفاوتی هستند، لوا تجربه بیشتری دارد و من بسیار خوشحالم تا او را در تیم خود در اختیار دارم."

 

درگذشت گرد مولر: "به خانواده و دوستان او تسلیت می گویم. دیروز روز غم انگیزی برای فوتبال بود. نام گرد مولر برای همیشه در خاطرات باقی خواهد ماند. مولر بازی های فراوانی انجام داده و گل های بی شماری به ثمر رساند."

دیدگاه‌ها