کد خبر : 1778223 | 15 شهریور 1400 ساعت 11:55 | 12.2K بازدید | 2 دیدگاه

نمایش در نیمه شب؛ انصاری‌فرد سرشار از انگیزه (عکس)

کریم انصاری فرد یکی از پرانگیزه ترین بازیکنان تیم ملی برای حضور در ترکیب اصلی است.

نمایش در نیمه شب؛ انصاری‌فرد سرشار از انگیزه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران سه شنبه شب در دیداری حساس و نفس گیر، به مصاف عراق می رود. ملی پوشان در آخرین تقابل خود با این تیم، موفق به پیروزی شدند و حالا شاگردان اسکوچیچ امیدوارند با تکرار برد مهم خود در دور قبلی مقدماتی جام جهانی، یک بار دیگر موفق به شکست این تیم شوند.


کریم انصاری فرد که یکی از چهره های ویژه تیم آ.ا.ک آتن در فصل گذشته بود، امسال نیز پرانگیزه تر از سالهای قبل فصل را با این تیم یونانی آغاز کرده است و همین آمادگی بالای او باعث شد تا اسکوچیچ و کادرفنی با وجود حضور مهاجمان خوبی نظیر شهباززاده، صیادمنش، رضایی و...، باز هم انصاری فرد را برای حضور در تیم ملی دعوت کنند.

 

1641056


این بازیکن که طی سالیان اخیر پشت خط مهدی طارمی و سردار آزمون بوده، همواره بدون ایجاد کوچکترین حاشیه ای، در خدمت تیم ملی بوده و برای موفقیت تیمش تلاش کرده است. انصاری فرد با وجود تجربه چند سال حضور در اروپا، تنها به فکر موفقیت تیمش بوده و حتی مسائلی همچون نیمکت نشینی نیز تأثیری در روند آمادگی او نداشته است.


نکته جالب توجه اینکه انصاری فرد در 12 بازی گذشته که برای تیم ملی به میدان رفته، 9 بار موفق به گلزنی شده و 4 بار نیز پاس گل داده است. این در حالی است که مجموع دقایق حضور انصاری فرد در این مدت، به 550 دقیقه می رسد. به عبارت دیگر، این بازیکن تقریبا 6 بازی را به صورت کامل برای تیم ملی بازی کرده و روی 13 گل تأثیر مستقیم داشته که آمار شگفت انگیزی برای انصاری فرد 31 ساله محسوب می شود.

 

1641058


در اردوی تیم ملی که اکنون در دوحه برپا شده است، کریم یکی از بازیکنان پرانگیزه تیم اسکوچیچ است که هر لحظه این آمادگی را دارد تا وارد زمین مسابقه شده و برای موفقیت تیم ملی ایران تلاش کند. شاید اگر از میان آزمون و طارمی، یک نفر آنها چند سال دیگر به سطح کیفی کنونی می رسید، انصاری فرد یکی از مهاجمین ثابت در ترکیب تیم ملی به شمار می رفت.

دیدگاه‌ها