کد خبر : 1783171 | 10 مهر 1400 ساعت 14:58 | 16.3K بازدید | 9 دیدگاه

دیه گو فورلان:

اتلتیکو 2 گل به بارسا می‌زند، یکی سوارز و یکی گریزمان

ستاره سابق اتلتیکو معتقد است امشب تیم سابقش برنده بازی با بارسلونا خواهد بود و دوست دارد لوئیس سوارز و آنتوان گریزمان هم گلزنی کنند.

اتلتیکو 2 گل به بارسا می‌زند، یکی سوارز و یکی گریزمان

به گزارش "ورزش سه"، در حساس ترین بازی این هفته لالیگا امشب از ساعت 22.30 اتلتیکو مادرید در ورزشگاه وندامتروپولیتانو میزبان بارسلونا خواهد بود. دیداری که می تواند تعیین کننده سرنوشت رونالد کومان باشد؛ هرچند که بسیاری معتقدند همین حالا نیز او شغل خود را از دست داده و تحت هر شرایطی پس از این بازی برکنار می شود. 

بازی امشب از حیث رویارویی لوئیس سوارز و آنتوان گریزمان برابر تیم سابق‌شان نیز دیدنی خواهد بود. سوارز سال قبل به نوعی با بی مهری از بارسا اخراج شد و گریزمان نیز پس از دو فصل بد در بارسا به صورت قرضی به اتلتیکو بازگشته است.

 

 

1646538

 

 

دیه گو فورلان ستاره اروگوئه ای سابق اتلتیکو که 5 فصل برای این تیم بازی کرد و سال 2009 توانست برنده کفش طلای اروپا نیز شود، در مورد این بازی گفت:« دوست دارم اتلتیکو با دو گل پیروز شود. یکی را سوارز بزند و دیگری را گریزمان. اگر این دو در بهترین فرم باشند، گل های بیشتری نیز خواهند زد. واقعا اگر سوارز و گریزمان به بارسا گل بزنند، عالی و دیوانه کننده خواهد شد.»

 

 

1648682

 

 

فورلان ادامه داد:« سوارز و گریزمان دو مهاجم بسیار بزرگ و باکیفیت هستند و می خواهند به بهترین شکل ممکن خودشان را برابر بارسا نشان دهند. اطمینان دارم که انگیزه شان برابر بارسا بسیار بالاست. چنین دیدارهایی همیشه جذاب خواهد شد و به خصوص که اتلتیکو هم در وندامتروپولیتانو بازی می کند و ورزشگاه برای اولین بار پس از پاندمی کرونا پر از تماشاگر می شود.

الان اتلتیکو دو امتیاز پیش است و بهترین فرصت است تا فاصله به 5 افزایش پیدا کند ولی باید مراقب بود. بارسا درست است که شرایط خوبی ندارد ولی بازیکنان بسیار خوبی دارد و دست کم گرفتن این تیم، عاقبت خوبی نخواهد داشت.»

 

دیدگاه‌ها