کد خبر : 1804562 | 25 دی 1400 ساعت 20:29 | 30.3K بازدید | 1 دیدگاه

احیای شیر کشتی کرمانشاه در گرگان(عکس)

یداله محبی بعد از چند سال توانست در دسته سنگین وزن مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد قدرت نمایی کند.

احیای شیر کشتی کرمانشاه در گرگان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"،‌ کشتی گیری که سهمیه کشتی آزاد ایران در وزن 125 کیلوگرم را برای حضور در المپیک توکیو کسب کرد، با توجه به افتی که داشت نتوانست به هیچ وجه خودش را در مسیری قرار دهد که خودش راهی المپیک شود.


یداله محبی که در میان کرمانشاهی‌ها به شیروان مشهور است، در حالی که امیرحسین زارع از حضور در مرحله انتخابی تیم ملی در گرگان معاف شده بود، با انگیزه ای فراوان و بدنی آماده روی تشک رفت.


این کشتی گیر 28 ساله که دو بار سابقه قهرمانی در مسابقات آسیایی را دارد، رقبا را در رقابت های کشوری گرگان پشت سر گذاشت و در نهایت توانست مهدی هاشمی را در فینال ضربه فنی کند.

 

1682882


امین طاهری که جدی ترین رقیب یداله محبی به حساب می آمد، در مراحل پایین تر به مهدی هاشمی باخت و روز دوم هم برای رسیدن به مدال برنز وزن کشی نکرد تا مسیر برای قدرت نمایی شیر کشتی کرمانشاه هموار شود.


حالا در شرایطی که امیرحسین زارع با یک نمایش دیدنی مدال طلای قهرمانی جهان را در سنگین وزن برای ایران کسب کرده، یداله محبی باید در مسابقات آسیایی حاضر شود و در صورت طلایی شدن احتمالا یک نبرد تماشایی با زارع برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی 2022 خواهد داشت.

دیدگاه‌ها