کد خبر : 1812008 | 03 اسفند 1400 ساعت 17:20 | 7.9K بازدید | 19 دیدگاه

دیگو فورلان:

یوونتوس می‌تواند قهرمان چمپیونزلیگ شود

دیِگو فورلان معتقد است یوونتوس یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل است و انتظار دارد یک بازی هیجان انگیز مقابل ویارئال برگزار شود.

یوونتوس می‌تواند قهرمان چمپیونزلیگ شود

به گزارش گروه ورزش سه امشب در دور رفت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، ویارئال در خانه به دیدار یوونتوس می‌رود. زیردریایی‌های  زرد در گروه F پس از منچستریونایتد در رده دوم قرار گرفتند و به این مرحله رسیدند، در حالی‌که یووه بالاتر از چلسی مدافع عنوان قهرمانی در صدر گروه H قرار گرفت.

 

داستان ویارئال؛ زیردریایی مخوف شهر 50 هزارنفری :: ورزش سه

 

دیگو فورلان ستاره اروگوئه‌ای سابق ویارئال درباره این دیدار گفت:« متاسفم که پائولو دیبالا در زمین نخواهد بود، دوست داشتم او را ببینم. با این حال، یووه تیم بسیار قدرتمندی است و آلگری جانشینانی خواهد داشت که از عهده کار برآیند. من انتظار دارم فوتبال همیشگی ویارئال را در این دیدار ببینم. هر بازی داستان خودش را دارد. تاریخ یوونتوس را همه می‌دانیم، آنها باشگاهی پر از قهرمانی و پیروزی هستند. ‌شما همیشه باید مراقب آنها باشید، هرگز آنها را دست کم نگیرید. آنها همیشه قادر به هر کاری هستند.»

 

1693416

 

مهاجم سابق منچستریونایتد در مورد شانس قهرمانی یوونتوس گفت:« غالب اوقات ما اشتباه می‌کنیم که تیم‌ها را بر اساس عملکرد آنها در لیگ‌های ملی ارزیابی می‌کنیم. تاریخ به ما می‌آموزد که لیگ قهرمانان را باشگاه‌هایی هم برده‌اند که در لیگ‌های خود با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کردند، می‌توان چندین نمونه از این را مثال زد. همانطور که گفتم، تاریخ و سنت یووه همیشه باید مورد احترام و توجه قرار گیرد. برای من آنها همیشه باید به‌عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در نظر گرفته شوند.»

مقایسه اونای امری و مکس آلگری:« آنها دو مربی بزرگ هستند، هر دو بسیار تاکتیکی و با تجربه هستند. من کنجکاو هستم که ببینم آنها برای خنثی کردن حریفان خود چه استراتژی‌ای را تدارک خواهند دید.»
 

دیدگاه‌ها