کد خبر : 1824586 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 10:39 | 6.4K بازدید | 2 دیدگاه

تیم والیبال اصفهانی ها در لیگ برتر ادامه کار می دهد؟

انصراف سپاهان از تیمداری در بسکتبال و فوتسال

با اعلام مدیرعامل باشگاه سپاهان، این باشگاه دیگر در رشته های بسکتبال و فوتسال تیمداری نخواهد کرد.

انصراف سپاهان از تیمداری در بسکتبال و فوتسال

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که از چندی قبل موضوع انصراف سپاهان از تیمداری در رشته هایی مثل فوتسال و والیبال شنیده می شد، مدیرعامل این باشگاه در این خصوص شفاف سازی کرد. 
محمدرضا ساکت در این باره گفت: در ابتدای سال همه رشته‌ها در جلسه‌ای با هیئت مدیره بررسی می‌شود که با توجه به اعلام باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و مصوبه هیئت مدیره باشگاه سپاهان دیگر در فوتسال و بسکتبال فعالیتی نخواهیم داشت.
وی در رابطه با ادامه تیمداری در بسکتبال افزود: باشگاه سپاهان در گذشته تیم بسکتبال نداشت و به صورت موقت فعالیت داشتیم. چون محور فعالیت این رشته در باشگاه ذوب آهن است، سیاست هیئت مدیره هم این بود که در بسکتبال دیگر فعالیتی نکنیم. درواقع در رشته‌هایی که سیاست باشگاه است، تیمداری و سرمایه گذاری خواهیم کرد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان با اشاره به رشته هایی که این باشگاه در آن ها تیمداری می کند، گفت: در رشته‌های والیبال، ووشو، تیراندازی، دوچرخه سواری، شمشیربازی، فوتبال آقایان و بانوان، هندبال آقایان و بانوان تیم‌داری می‌کنیم و در رشته‌های استانی و صنعت فولاد هم لیست بلندی داریم که تا آخر اردیبهشت اعلام می‌شود.
با وجود اینکه ساکت از والیبال هم نام برده، اما گفته می شود سپاهانی ها قصد دارند با کاهش بودجه تیم والیبال خود از لیگ برتر خارج شده و در لیگ دسته اول تیمداری کنند. باید دید آخرین تصمیم این باشگاه در خصوص سرمایه گذاری در والیبال چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها