کد خبر : 1834112 | 27 تیر 1401 ساعت 17:00 | 12.8K بازدید | 14 دیدگاه

هربرت هاینر:

بدون لواندوفسکی هم تیم قدرتمندی هستیم

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ به تمجید از دستاوردهای رابرت لواندوفسکی در این باشگاه پرداخت.

بدون لواندوفسکی هم تیم قدرتمندی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تلاش رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ برای جدایی از این باشگاه بالاخره نتیجه داد و این بازیکن دو روز پیش با قراردادی 50 میلیون یورویی راهی بارسلونا شد. حالا هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ ضمن ستایش این بازیکن مدعی شد آنها بدون لواندوفسکی نیز تیم قدرتمندی در اختیار دارند.

هربرت هاینر گفت: "رابرت لواندوفسکی بازیکن بزرگی بود که با لباس بایرن مونیخ همه چیز را به‌دست آورد و دو بار در این باشگاه بهترین بازیکن جهان لقب گرفت. اما در نهایت او مصمم بود تجربه جدیدی را امتحان کند و به همین علت از بایرن مونیخ جدا شد. 

1727770

آمار گلزنی رابرت لواندوفسکی باورنکردنی بود و درخشش این بازیکن به ما کمک کرد تا عناوین زیادی را کسب کنیم، اما بایرن مونیخ نیز با تیمی قدرتمند به لواندوفسکی کمک کرد تا بتواند همه عناوین را به‌دست آورد. هرگز رابطه بدی بین ما وجود ندارد و در نهایت این یک موقعیت برد- برد برای هر دو طرف بود. 

ما همین حالا نیز تیم قدرتمندی داریم و موفق به جذب سادیو مانه، یک خرید فوق العاده و بزرگ در فصل تابستان شده‌ایم. همچنین قرارداد سرژ گنابری نیز با بایرن مونیخ تمدید شده است. ما به‌خوبی برای فصل جدید مجهز شده و حالا کاملا خوشحال و راضی هستیم. البته ما همچنان با رویکردی حرفه‌ای و توام با آرامش، شرایط بازار نقل و انتقالات تابستانی را زیر نظر خواهیم داشت."

دیدگاه‌ها