کد خبر : 1835775 | 07 مرداد 1401 ساعت 16:20 | 5.6K بازدید | 9 دیدگاه

ناگلزمان: آمادگی‌ ما مقابل لایپزیش مشخص می‌شود

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش مقابل لایپزیش در سوپرجام آلمان، اعلام کرد که نمایش‌ آنها در این دیدار نشان می‌دهد که در چه سطحی از آمادگی قرار دارند.

ناگلزمان: آمادگی‌ ما مقابل لایپزیش مشخص می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، ناگلزمان که فصل گذشته اولین فصل حضورش در بایرن را سپری کرد، موفق شد قهرمانی در بوندس‌لیگا را جشن بگیرد؛ هرچند ناکامی در جام حذفی و چمپیونزلیگ انتقادهایی نیز از او به همراه داشت.
بایرنی‌ها در این تابستان روبرت لواندوفسکی را از دست دادند اما ستاره‌هایی مانند سادیو مانه و ماتیس دلیخت را به خدمت گرفتند و در اولین بازی رسمی‌ باید در دیدار سوپرجام مقابل لایپزیش قرار بگیرند. ناگلزمان معتقد است که نمایش‌شان در این دیدار نشان می‌دهد که در چه مرحله‌ای از آمادگی قرار دارند.
او به خبرنگاران گفت:"ما در این هفته تمرینات خوبی داشتیم. من راضی هستم. ما کارهای تاکتیکی زیادی انجام دادیم. بازیکنان گفتند که ما پیشرفت کردیم. بعد از بازی خواهیم دید که در مسیر پیشرفت‌ کجا قرار داریم."

1730894

سرمربی جوان بایرن که چند روز قبل تولد ۳۵ سالگی‌اش را جشن گرفت، در مورد خریدهای جدید تیمش گفت:" من از آنها بسیار راضی‌ام. از نظر شخصیت، همه آنها کاملا مناسب تیم ما هستند. ما تیم هماهنگی هستیم. البته بازیکنان جدید نیاز دارند که به این فرآیند عادت کنند. آماده‌سازی برای آنها کمی کوتاه بوده است.
سادیو شانس زیادی دارد که در ترکیب اصلی قرار بگیرد. او خیلی سخت تمرین کرد، در تیم جا افتاده و در زمین هم بازیکنان را هدایت می‌کند. من مطمئنم که او فردا خیلی خوب بازی می‌کند."
بایرن نتوانست جانشینی برای لواندوفسکی در پست شماره ۹ پیدا کند اما ناگلزمان می‌گوید که تیمش برای هر شرایطی آماده است:" ما ناراحت نیستیم که بازیکنی برای این پست پیدا نکردیم. برای همه سناریوهای ممکن برنامه‌ریزی کردیم. اما بازار نقل و انتقالات هنوز ۴ هفته دیگر باز است. ما یک گزینه داریم؛ چوپو موتینگ که منتظریم برگردد. ما همچنین سادیو را داریم که می‌تواند گل‌های زیادی بزند."

دیدگاه‌ها