کد خبر : 1836829 | 13 مرداد 1401 ساعت 23:07 | 29.9K بازدید | 19 دیدگاه

چرا بایرن نمی‌توانست برای فلیک پول خرج کند؟

حسن‌ صالح‌حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، دلایل هزینه نکردن این باشگاه در زمان حضور هانسی فلیک روی نیمکت باواریایی‌ها را فاش کرد.

چرا بایرن نمی‌توانست برای فلیک پول خرج کند؟

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک که در اواسط فصل 20-2019 هدایت بایرن را برعهده گرفت، با این تیم قهرمان چمپیونزلیگ شد اما مشکلاتی که با صالح‌حمیدزیچ بر سر برنامه‌های نقل و انتقالاتی داشت، باعث شد تا از این باشگاه جدا شود و جای خود را به یولیان ناگلزمان بدهد.
اما بایرنی‌ها در این تابستان خریدهای قابل توجهی داشتند و از جمله سادیو مانه و ماتیس دلیخت را به خدمت گرفتند؛ اتفاقی که باعث ایجاد سوالاتی در مورد تغییر سیاست نقل و انتقالاتی این باشگاه باواریایی شد.
صالح حمیدزیچ که چند روز قبل در پایان دیدار سوپرکاپ آلمان مقابل لایپزیش با فلیک دیدار کرده بود، در پاسخ به این سوال که چرا در زمان حضور سرمربی فعلی آلمان روی نیمکت بایرن، خرید چندانی صورت نمی‌گرفت، گفت:"  اول از همه در مورد هانسی، ما بعد از دیدار سوپرکاپ دیدار کردیم و گفت‌وگوی آرامی داشتیم. باید بگویم که همه چیز خوب بود.

1732621
صالح‌حمیدزیچ و فلیک در پایان دیدار سوپرجام آلمان گفت‌وگوی کوتاهی با هم داشتند و یکدیگر را در آغوش گرفتند.

شرایط آن زمان متفاوت بود. شرایط پاندمی کرونا برای همه جدی بود. هیچ کسی نمی‌دانست که چه زمانی دوباره می‌توانیم بازی کنیم و غیبت تماشاگران چقدر طول می‌کشید. می‌توانم بگویم که جو باشگاه در آن زمان برای سرمایه‌گذاری مناسب نبود. 
ما هنوز در سِبِنر اشتراسه (خیابانی که باشگاه بایرن در آن قرار دارد) معدن طلا نداریم و همین طور مالکی که پول خرج کند. اما از نظر مالی در شرایط باثباتی هستیم، درآمدی که از تماشاگران داریم، سود خالص است. ما همیشه نیاز به درآمد داریم تا بتوانیم خرج کنیم."
 

دیدگاه‌ها